Citroën zakończył w Brazylii pierwszy miesiąc 2024 roku wieloma powodami do świętowania i wzrostem sprzedaży. W styczniu marka zanotowała 14% wzrost sprzedaży ogółem w porównaniu do tego samego miesiąca 2023 roku.
Kolejną atrakcją stycznia 2024 roku był Nowy Citroën C3, który odnotował 28% wzrost liczby rejestracji w porównaniu do poprzedniego miesiąca. Również w styczniu hatchback o charakterze SUV-a zyskał nowy pakiet Live Plus, który dodaje spryskiwacz i wycieraczkę tylnej szyby, klimatyzację oraz system dźwiękowy Mopar z połączeniem Bluetooth i wejściem USB do i tak już konkurencyjnego na brazylijskim rynku pakietu wyposażenia modelu. Do dziś model w wersji Live 1.0 jest dostępny w promocyjnej cenie 67.990 reali (równowartość ok. 55.300 zł).
Citroën odnotował w styczniu wzrost także w segmencie średnich samochodów dostawczych, osiągając 16% udziału w tym segmencie i plasując się wśród trzech najlepiej sprzedających się modeli w tej kategorii.
Stało się to dzięki zróżnicowanej propozycji i najnowocześniejszej platformie modułowej, doskonałej przestrzeni wewnętrznej i wysokiemu komfortowi jazdy. Jumpy jest standardowo wyposażony w niezbędne elementy bezpieczeństwa, takie jak ogranicznik i regulator prędkości, czujnik zmęczenia kierowcy, kontrolę stabilności i trakcji oraz asystenta ruszania pod górę. Jego ładowność do 1.500 kg i pojemność przestrzeni użytkowej 6,1 m³ zapewniają wszechstronność klientom poszukującym maksymalnej rentowności, a także swobodę ruchu dzięki dopuszczalnej masie całkowitej do 3.500 kg.
oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Citroën
Najnowsze komentarze