W ubiegłym tygodniu w showroomie La Maison Citroën w Delhi oficjalnie zaprezentowano nowe C3. Obiekt jest zlokalizowany w samym sercu miasta, w najbardziej strategicznej lokalizacji dla handlu detalicznego w Delhi i stanowi jeden z dziesięciu elementów ekspansji marki w tym kraju. Inne podobne salony powstały w Chandigarh, Jaipur, Lucknow, Bhubaneswar, Surat, Nagpur, Vizag, Calicut i Coimbatore.
Citroën C3 otwiera nowy rozdział dla francuskiej firmy, tworzącej modele, które są zarówno wierne duchowi marki, jak i starannie opracowane w ramach współpracy z lokalnymi zespołami konstrukcyjnymi, aby zapewnić praktyczną odpowiedź na specyficzne potrzeby rynku w Indiach. Jest to pierwszy model z platformy „C Cubed” – rodziny trzech pojazdów, akie mają zostać zaprezentowane do 2024 roku z ukierunkowaniem międzynarodowym, w oparciu o trzy kluczowe kryteria: stworzenie konkurencyjnej, wiodącej na rynku oferty, o mocnym stylu, zaprojektowanej w oparciu o doświadczenie Citroëna w kwestii komfortu na pokładzie i korzystający z projektu dostosowanego do specyficznych potrzeb konsumentów w docelowych krajach.
Dzięki swojej asertywnej stylistyce, Citroën C3 spodoba się młodym i postępowym klientom, dla których ich samochód jest odzwierciedleniem ich osobowości. To samochód, który będą mogli dostosować, aby wyrazić swój styl, co jest silnym oczekiwaniem wyrażanym przez indyjskich klientów. Ponadto samochód cechują kompaktowe wymiary (długość poniżej 4 m), zwinność, wszechstronność, przestrzeń na pokładzie, komfort i łączność. Wszystko to poprawia wrażenia z jazdy w indyjskich warunkach drogowych, podczas gdy opcje dostosowania pozwolą zapewnić indywidualny charakter zgodnie ze stylem życia i fantazją klientów. Citroën C3 zapewni wartość oferowaną przez samochód o wysokiej atrakcyjności wizualnej, wyróżniającej się stylistyce i konkurencyjnych kosztach posiadania, będąc jednocześnie solidnym i praktycznym w utrzymaniu ze względu na ponad 90% lokalizacji produkcji.
Nowy Citroën C3 zadebiutuje w Indiach 20 lipca 2022 roku i będzie dostępny w sprzedaży detalicznej w 20 salonach La Maison Citroën oraz na oficjalnej stronie Citroëna w ramach inicjatywy Buy Online. Auto oferowane jest z silnikiem 1.2 PureTech o mocach 82 KM (wolnossący) i 110 KM (turbodoładowany). W tym pierwszym przypadku jednostka jest łączona z przekładnią pięciobiegową, w drugim – z sześciobiegową.
w oparciu o publikację IndianAutosBlog
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Citroën India
Najnowsze komentarze