Nowy Peugeot 208 II już wkrótce zadebiutuje w Genewie, ale nie przeszkadza to w prowadzeniu działań promocyjnych dla aktualnego modelu. Bardzo ciekawą reklamę tego samochodu, nawiązującą m.in. do słynnej serii Mission Impossible z Tomem Cruisem, przygotowali Włosi. Peugeot 208 występuje w historii szpiegowskiej a główną rolę gra ambasador marki we Włoszech, Stefano Accorsi.
Peugeot 208 znalazł we Włoszech aż 220 tysięcy nabywców, nic więc dziwnego, że marka dba o wizerunek tego miejskiego autka. Reklama powstałą w trzech wariantach, 15-, 30- i 45-sekundowym, przy czym ta najdłuższa wyświetlana jest w kinach i oczywiście dostępna jest także w internecie. Reklama w 30 sekundowej wersji jest emitowana w prime time w głównych włoskich stacjach telewizyjnych.
Film nakręcono w Rzymie. Główny bohater, Accorsi zmaga się z misją: musi odkryć, kto ukradł jego tożsamość i jego Peugeot 208. Jest eleganckie przyjęcie, jest moment kradzieży, mamy pościg nocnymi ulicami Rzymu i… rozwiązanie zagadki. Dwie ekipy filmowe liczące razem ponad czterdzieści osób, dziesiątki stażystów i dwa pełne filmowe dni. Kampania informacyjna #mission208 jest również dostępna w mediach radiowych, cyfrowych i społecznościowych.
https://youtu.be/a8hhuLhLdqc
I tak się robi reklamę!
Najnowsze komentarze