Temat podwyżek w salonach dealerskich niestety cały czas jest aktualny i mamy wrażenie, że to nigdy się nie skończy. Wraz z początkiem września nowy cennik otrzymał Peugeot 308, 3008 i 5008. Ile trzeba zapłacić za pojazdy spod znaku lwa u polskich dealerów?
Już w czerwcu wstęp do zakupu nowego Peugeot 308 przekroczył pułap 100 tys. zł, ale ceny w salonach wciąż rosną i na początku roku szkolnego znów musimy zapłacić więcej za niektóre modele. III generacja kompaktu z Francji, która stopniowo zaczyna pojawiać się na naszych drogach kosztuje w wersji podstawowej Active Pack 103.300 zł, a więc o 3 tys. zł więcej niż w poprzednim miesiącu. Zakup kombi to wydatek o 5 tys. zł większy niż w przypadku hatchbacka. Stellantis tłumaczy podwyżkę sytuacją rynkową i gospodarczą w tym m.in. rosnącymi kosztami surowców oraz energii.
Zobacz cenniki nowych modeli Peugeot 308, 3008 i 5008
Jeszcze większy wzrost, wynoszący aż 3600 zł dotyczy ceny Peugeot 308 z silnikiem 1.5 BlueHDI o mocy 130 KM i automatyczną przekładnią EAT8. Od września musimy przeznaczyć na ten model przynajmniej 125.600 zł. Co ciekawe, z katalogu zniknął poziom GT Pack. Jeśli zależy nam na wyposażeniu, które oferował, musimy szukać w opcjach dodatkowych. Cennik 308 kończy wariant GT z hybrydowym układem plug-in o mocy 225 KM wyceniony na 188.300 zł (194.300 zł w wersji SW).
Podwyżka Peugeot 308 nie jest jedyną jaką zafundowała klientom marka spod znaku lwa. Więcej zapłacimy również za 3008 i 5008. Pierwszy z wymienionych modeli kosztuje już 139.500 zł w podstawie a na większego SUV-a musimy wydać minimum 152.200 zł.
Najnowsze komentarze