Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
    • Partnerzy
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości

Nowy Peugeot 408 w podstawowej wersji. Co posiada a czego brakuje?

Małgorzata Kozikowska autor Małgorzata Kozikowska
2022-11-18
w Wiadomości, Peugeot
Czas czytania 5 minut
1.3k 26
A A
4

Warto przeczytać!

Odszedł Wojciech Korwin-Piotrowski. Wspomnienie o podróżniku i jego Citroënie 2CV

Kup klasyka i jeździj nim cały rok, i latem i zimą! Wywiad z Michałem Kumiegą

Retromobile 2023 – relacja własna. Kampery – indywidualna zabudowa nie jest niczym nowym!

Nowy Peugeot 3008 III to SUV Coupe. Sensacyjne doniesienia na temat nowych silników!

Peugeot 408 kosztuje w polskich salonach 148 tys. zł w podstawie, co pod względem cenowym plasuje najnowszego lwa pomiędzy 3008 a 5008. Jakie wyposażenie oferuje marka w najtańszej wersji pojazdu?

Nowy Peugeot 408 ma dosyć prostą gamę składającą się z trzech wersji wyposażenia Allure, Allure Pack i GT oraz trzech napędów o mocy 130, 180 i 225 KM. Najtańszy wariant pojazdu ma pod maską jednostkę benzynową 1.2 PureTech, która generuje 130 KM mocy. Peugeot nie bawi się w oferowanie klientom manualnej przekładni. 408 zamówimy wyłącznie z automatem, co przynajmniej częściowo tłumaczy dosyć wygórowaną cenę bazową 148 tys. zł. Kwota jest o 8900 zł wyższa niż najtańszy a więc wyposażony w manualną skrzynię biegów 3008. W automacie kompaktowy SUV kosztuje o 2600 zł więcej niż 408.Nowy Peugeot 408 - konfigurator

Zarówno Peugeot, jak i inni producenci stopniowo przyzwyczajają nas do tego, że już na wstępie konfiguracji otrzymujemy całkiem przyzwoite wyposażenie i atrakcyjny wygląd pojazdu. Nadwozie 408-ki w standardzie będzie cieszyć oczy nowym lakierem Niebieski Obsession. Inne odcienie do wyboru to: Czarny Perla Nera, Szary Artense, Szary Titane, Biały Pearly oraz Czerwony Elixir, ale oczywiście musimy za nie dopłacić – 2700 lub 3500 zł w zależności od wybranego koloru. Dodatkowych funduszy nie wymagają 17-calowe felgi aluminiowe. Większe koła to 19-tki, które zamówimy od poziomu Allure Pack. W katalogu znajdziemy również 20-calowe obręcze, ale tylko jako opcja dla 408 GT.

W standardzie Peugeot zapewnia m.in. dwustrefową klimatyzację automatyczną, dwa 10-calowe ekrany, panel dotykowy i-Toggles, LED-owe reflektory przednie, bezprzewodowe podłączenie z systemami Apple Carplay i Android Auto i czujniki parkowania z tyłu z kamerą cofania. Wnętrze standardowego Peugeot 408 wykończono materiałową tapicerką a jeśli zależy nam na obiciach skórzanych rachunek zwiększy się o 5500 zł.

Wśród opcji dodatkowych znajdziemy m.in. podgrzewaną przednią szybę w cenie 800 zł, adaptacyjny tempomat z funkcją Stop&Go oraz fotel kierowcy z atestem AGR i podgrzewane przednie fotele, za które zapłacimy 2000 zł. Ze względu na komfort i zdrowe plecy chyba warto ten wydatek ponieść.

Zobacz także: Nowy Peugeot 408, Renault 5 i Dacia Manifesto. Pierwsze wrażenia z targów w Paryżu

Jeśli zdecydujemy się na wersję podstawową tęsknym wzrokiem możemy spoglądać w kierunku wersji GT, która oprócz stylistycznych smaczków jest uprawniona do matrycowych reflektorów Matrix LED z automatycznym dopasowaniem światła do warunków drogowych. W 308 system zrobił na nas ogromne wrażenie. W najwyższej wersji wyposażenia Peugeot zapewnia cyfrowe zegary 3D oraz możliwość zamówienia systemu nagłośnieniowego Focal Premium, niestety tylko jako opcję.

Nowy Peugeot 408 – wyposażenie podstawowe:

  • Automatyczna dwustrefowa klimatyzacja wraz z Air Quality System
  • System aktywnego monitorowania pasa ruchu
  • Automatyczne sterowanie światłami mijania/ drogowymi
  • System bezkluczykowego uruchamiania pojazdu
  • Bezprzewodowy interfejs Mirror Screen (Apple Carplay ™/ Android Auto™
  • Centralny ekran dotykowy 10″ z programowalnymi wirtualnymi przyciskami i Toggles
  • Wbudowana nawigacja satelitarna
  • System automatycznego hamowania awaryjnego (kamera)
  • HYBRID: System automatycznego hamowania awaryjnego wykrywający pieszych i działający w warunkach nocnych (kamera + radar)
  • HYBRID: Tempomat adaptacyjny z funkcją Stop&Go
  • Peugeot i Cockpit® z konfigurowalnym wyświetlaczem kierowcy 10”
  • HYBRID: System rozszerzonego rozpoznawania znaków drogowych
  • Reflektory przednie LED
  • Oświetlenie LED deski rozdzielczej oraz przednich drzwi
  • Smart Multidrive z możliwością wyboru koloru
  • Czujniki parkowania z tyłu wraz z kamerą cofania
  • Przyciemniane szyby boczne tylne oraz szyba drzwi bagażnika

WYGLĄD ZEWNĘTRZNY

  • Osłona wlotu powietrza z chromowanymi elementami ozdobnymi
  • Koła aluminiowe 17 SILEX
  • Przyciemniane szyby boczne tylne oraz szyba drzwi bagażnika
  • Przednie reflektory LED wraz ze światłami do jazdy dziennej LED w kształcie kłów

STYL WEWNĘTRZNY

  • Podsufitka Horizon w kolorze szarym
  • Materiałowe panele dekoracyjne wzdłuż deski rozdzielczej oraz na drzwiach
  • Tapicerka Fractil materiałowa, łączona z elementami ze skóry ekologicznej, z barwnymi przeszyciami Mint
  • Oświetlenie LED deski rozdzielczej oraz przednich drzwi Smart Multidrive z możliwością wyboru jednego z 8 kolorów
  • Kierownica obszyta skórą, wielofunkcyjna

Francuskie samochody

Zapisz się na nasz newsletter teraz!


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

Nowy Peugeot 408 - konfigurator
2.3 3 głosy
Ocena artykułu
Tagi: 408Peugeot
Udostepnij448Tweet280Udostepnij78
Małgorzata Kozikowska

Małgorzata Kozikowska

Dziennikarka motoryzacyjna, autorka artykułów, testów, poszukiwaczka ciekawostek. Po godzinach, w czasie niewielu wolnych chwil, które posiada, zajmuje się muzyką.

Subskrybuj
Powiadom o
guest

guest

4 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
  • Reklama
  • Redakcja
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2023 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2023 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
4
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.
Hydropneumatyka Citroëna bez tajemnic. Jedyne takie szkolenie dla mechaników i warsztatów: 24-26 marca 2023. Zgłoś się teraz
Learn more
This is default text for notification bar
Learn more