Nowy Peugeot 508L – to jest prawdziwa limuzyna! (relacja własna z Szanghaju)

4 42

Nowy Peugeot 508L to przedłużona wersja znanego już Wam z naszych testów klasycznego 508. Jednak nie spodziewałem się, że samochód na żywo zrobi na mnie tak wielkie wrażenie. Słowa te piszę z targów motoryzacyjnych w Szanghaju, gdzie prezentowane są samochody między innym samochody Peugeot. Trzeba przyznać, że tutejszy rynek motoryzacyjny rozwija się bardzo szybko i pod wieloma względami jest bardzo zaawansowany.

Nowy Peugeot 508 L – większy, ale sedan

W porównaniu z wersją europejską, nowy Peugeot 508L ma o 55 mm większy rozstaw osi, który wynosi 2.848 mm. Samochód jest też dłuższy a jego długość wynosi 4.856 mm. Różnice są też z tyłu, 508L to klasyczny czterodrzwiowy sedan. Większy rozstaw osi to przede wszystkim więcej miejsca na nogi dla osób siedzących z tyłu.

Samochód cieszył się bardzo dużym zainteresowaniem zwiedzających a czerwony kolor, w którym go widzicie, to tutaj symbol szczęścia, sukcesu i dobrej passy. Ale nie był jedynym autem, które prezentowane jest tutaj na stoisku. Pojawił się bowiem również 508L PHEV, czyli wersja hybrydowa.

Pełna relacja z Chin już za kilka dni – po moim powrocie.

 

Krzysztof Gregorczyk

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
3 Wątki komentarzy
1 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
4 Autorzy komentarzy
texas910gusPiotrRomanDamian Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Damian
Gość
Damian

Beznadziejnie wygląda przedłużony tył w tych chińskich wersjach „L”. Dobrze, że w Europie nie ma takiej głupiej mody.

Roman
Gość
Roman

Może warto byłoby porównać wymiary wersji L Peugeota 508 z jednym z produktów koncernu VAG ( akronim od Volksgauner). Gdyby tak dokonać szczegółowego porównania to wówczas okaże się, że Peugeot 508 L jest krótszy od Arteona tylko o 6 mm, ale ma rozstaw osi większy o 11 mm. Różnice niby niewielkie ale „wielbicielom” wyrobów made in VAG powinny unaocznić, że nie warto wpadać w takie och, ach nad Arteonem.

Piotr
Gość
Piotr

Co z tego jak w P508 ciasno jak w klasie B. za cenę klasy E

texas910gus
Gość
texas910gus

fajny.