Stellantis w Polsce nie ma łatwego życia z mediami. Wśród większości dziennikarzy opinie o koncernie i współpracy z nim są raczej krytyczne, chociaż oczywiście nie wszyscy tak uważają. Dział odpowiadający za komunikację mógłby wziąć przykład z Korei Południowej, w której – mimo stosunkowo niedużej sprzedaży – organizuje się takie wydarzenia jak okrągły stół z mediami.
Korea Południowa nie leży być może, nieco wbrew tytułowi, na końcu świata, chociaż z naszej perspektywy na pewno dość daleko. W kraju tym sprzedaż Stellanits jest znacznie niższa niż w Polsce. W trzecim kwartale 2023 roku Peugeot znalazł tam nieco ponad 1.300 nabywców. W ramach programu odbudowy obecności na rynku zmieniono politykę cenową i zaktywizowano współpracę z dealerami oraz mediami.
Elementem nowej strategii Stellantis w Korei są spotkania z dziennikarzami i odbudowa relacji z mediami, tak, aby marki koncernu częściej bywały opisywane i pokazywane. Stąd pomysł na okrągły stół, do zorganizowania którego pretekstem było pojawienie się nowej dyrektor zarządzającej, Sil Bang.
Zobacz: Wiadomości motoryzacyjne. Codziennie, aktualne, ciekawe
„Stellantis Korea zorganizował okrągły stół z mediami z nową dyrektor zarządzającą, aby przekazać plany rozwoju firmy na 2024 rok. Kładąc duży nacisk na odbudowę zaufania i wzmocnienie marki, Sil Bang podzieliła się spostrzeżeniami na temat innowacyjnych strategii dostosowanych do koreańskiego rynku motoryzacyjnego. W wydarzeniu wzięły udział łącznie 73 media, w tym główne gazety, nadawcy kablowi i wydawnictwa motoryzacyjne” – poinformowała firma w oficjalnym komunikacie.
Zobacz: Testy nowych i używanych samochodów. pomiary, spalanie, opinie
Cóż, czekamy na podobne wydarzenie w Polsce. Od 2 kwietnia Stellantis Polska zarządza Grzegorz Zalewski, bardzo doświadczony menadżer, znający polski rynek od podszewki.
Najnowsze komentarze