W pierwszym półroczu 2010 roku Peugeot zwiększył swój udział w rynku samochodów firmowych na świecie o prawie 1%. W Polsce sprzedaż samochodów osobowych do firm w tym okresie wzrosła o ponad 30% w porównaniu do analogicznego okresu 2009 roku, a w sprzedaży samochodów dostawczych udział Peugeot w rynku osiągnął wynik bliski 10%.
W ramach nowej strategii sprzedaży do firm został przygotowany Peugeot Professional Tour 2010 – cykl 18 spotkań, które odbędą się w terminie od 15 września do 17 listopada 2010. Propozycja ta skierowana jest do klientów flotowych – zarówno małych, jak i średnich przedsiębiorstw. Spotkania odbędą się na terenie parkingów hal Makro w 16 największych miastach Polski. Będą to kolejno: Warszawa, Lublin, Rzeszów, Kielce, Kraków, Bielsko-Biała, Katowice, Częstochowa, Łódź, Wrocław, Zielona Góra, Bydgoszcz, Koszalin, Gdańsk, Olsztyn oraz Sosnowiec.
W specjalnie stworzonych w tym celu „miasteczkach” zaprezentowana zostanie cała gama samochodów osobowych i użytkowych Peugeot wraz ze specjalistycznymi zabudowami i adaptacjami.
”Cieszymy się, że możemy poprzez naszą akcję, Peugeot Professional Tour, być bliżej naszych klientów. Pragnę przypomnieć, że Peugeot Polska przez wiele lat organizowała w wielkich miastach Polski Spotkania Profesjonalistów, prezentacje o podobnym charakterze, które cieszyły się wielkim powodzeniem. Mamy wiec nadzieję, że spełnimy i tym razem oczekiwania naszych klientów flotowych” – powiedział Piotr Borowiecki, Dyrektor B2B Peugeot Polska.
Na miejscu do dyspozycji klientów będą handlowcy flotowi Peugeot, przedstawiciele Banku PSA Finance, instruktorzy z Akademii Bezpiecznej Jazdy Tomasza Kuchara oraz adaptatorzy zabudowujący samochody Peugeot. Oprócz profesjonalnych porad, dla klientów przygotowano wiele atrakcji, w tym specjalną ofertę leasingu, kupony uprawniające do zakupu zabudowy ze zniżką, kupony na zakup opon zimowych ze zniżką oraz wiele innych niespodzianek i nagród.
Dodatkową atrakcją będzie też prezentacja nowego modelu Peugeot RCZ – wyjątkowego sportowego coupé, który trafił właśnie do sprzedaży na polskim rynku.
Szczegóły specjalnej oferty dla klientów:
– leasing 0% lub kredyt promocyjny od 2%,
– 5% upustu na zakup zabudowy u adaptatorów,
– 20% upustu na akcesoria,
– bezpłatna usługa wymiany opon na zimowe (u dealera organizującego spotkanie).
Peugeot
Peugeot jest jedyną marką, która rozwija ofertę zintegrowanego transportu globalnego realizowanego za pomocą samochodów osobowych, użytkowych, skuterów, rowerów oraz szerokiej oferty usług serwisowych. Obecny w 160 krajach, dzięki 10 000 punktom kontaktowym, Peugeot łączy na całym świecie wymagania techniczne i emocje. Silny dzięki 200-letniemu doświadczeniu, Peugeot odświeża w 2010 swoje linie stylistyczne i tożsamość wizualną, uzupełnia swoją ofertę transportową oraz potwierdza międzynarodowe ambicje. Marka kontynuuje swój rozwój dzięki kolejnym premierom: modelu RCZ, samochodu pozaseryjnego, modelu i0n, samochodu w 100% elektrycznego, modelu 408 w Chinach oraz trzem nowym modelom przeznaczonym na rynki Ameryki Łacińskiej.
Źródło: Peugeot Polska
Najnowsze komentarze