Peugeot zakończył luty na pierwszym miejscu na rynku hiszpańskim (samochody osobowe + pojazdy użytkowe) z 7.701 rejestracjami, co przekłada się na udział rynkowy na poziomie 8,2%.
Na rynku samochodów osobowych Peugeot zamyka luty na pierwszym miejscu z liczbą 6.151 rejestracji i penetracją 7,6%.
Posiadanie kompletnej, zaawansowanej technologicznie oferty i zelektryfikowanych alternatyw w praktycznie wszystkich modelach jest kluczem do sukcesu Peugeot, który kończy miesiąc na trzeciej pozycji na rynku pojazdów zelektryfikowanych z 625 zarejestrowanymi egzemplarzami i 6,3% udziałem w tym segmencie rynku.
Luty bieżącego roku był pozytywny dla marki Peugeot. Producent po raz kolejny króluje na całym rynku w Hiszpanii (samochody osobowe + pojazdy użytkowe) z 7.701 rejestracjami i penetracją na poziomie 8,2% w ciągu 29 dni.
W segmencie samochodów osobowych Peugeot osiągnął w lutym 6.151 rejestracji, plasując się na pozycji rynkowego lidera. Liczby te odpowiadają udziałowi w rynku wynoszącemu 7,6%. W segmencie lekkich pojazdów użytkowych marka awansowała na trzecią pozycję w rankingu z 1.550 zarejestrowanymi samochodami i 12% udziałem w rynku.
Peugeot po raz kolejny pokazał swoją jakość jako punkt odniesienia w zakresie elektryfikacji, zajmując w lutym trzecie miejsce na tym rynku (samochody osobowe + pojazdy użytkowe) z 625 rejestracjami i penetracją segmentu na poziomie 6,3%.
Jeśli chodzi o najpopularniejsze modele, to Peugeot 2008 z 1.932 rejestracjami był najlepiej sprzedającym się modelem marki w lutym, natomiast Peugeot E-208 z 97 zarejestrowanymi egzemplarzami plasuje go w pierwszej dziesiątce rankingu.
oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Peugeot
Najnowsze komentarze