Peugeot w Polsce zmienia swoją strukturę. Igor Jakuć, związany od czterech lat z Peugeot, został dyrektorem marki. Zastąpił na tym stanowisku Włocha, Allessandro Rendę.
Igor Jakuć pracuje w Peugeot od 2019 roku. Początkowo pełnił rolę Dyrektor Biura Zarządzania Klientami, PSA dla marek Peugeot, Citroën, DS, Opel. Był odpowiedzialny za dostarczanie usług marketingowych dla marek i jednostek biznesowych, napędzanych przez kanały sprzedaży; raportując bezpośrednio do Dyrektora Zarządzającego. Zajmował się też przygotowaniem i optymalizacją budżetu medialnego, zakupami i wydatkami we współpracy z agencją współpracującą z PSA (później Stellantis).
Od września 2021 r. był dyrektorem marketingu Peugeot, odpowiedzialnym za komunikację, współpracę z dealerami, digitalizację, CRM, sprzedaż on-line i ofertę produktową. Zajmował się m.in. przygotowaniem strategii marketingowej oraz prowadzeniem rentownego wzrostu wolumenu z lokalnymi produktami, strategiami cenowymi i promocyjnymi skierowanymi do wielu segmentów klientów.
Zobacz: Redakcyjny test Peugeot 408 – dlaczego przyciąga spojrzenia?
Obecnie został dyrektorem marki Peugeot, zarządzając całością aktywności marki w Polsce. „Zapraszam do salonów Peugeot, aby sprawdzić jak doskonale prowadzi się przyciągający nowy Peugeot 408” – skomentował swój awans Igor Jakuć.
Skonfiguruj swojego Peugeot 408
A przed nowym dyrektorem duże wyzwanie, związane z nową polityką marki, zmianą gamy napędów i pozycjonowania cenowego. Z dobrze poinformowanych źródeł wiemy, że w najbliższych tygodniach powinny pojawić się nowe, ciekawe oferty cenowe dla klientów, Peugeot, podobnie jak inne marki Stellantis w Polsce, będzie chciał mocniej zaznaczyć swoją obecność na rynku.
Najnowsze komentarze