Peugeot pozostaje ulubioną marką samochodową Francuzów i drugą marką w rankingu popularności francuskich firm, wynika z najnowszej odsłony badania popularnego dziennika Le Journal Di Dimanche. Powody do zadowolenia mają także marki Renault oraz Citroën.
Peugeot jest królem serc Francuzów, wynika z najnowszego badania popularności marek we Francji. Zajmuje drugie miejsce w klasyfikacji generalnej i pierwsze w klasyfikacji producentów samochodów. Lew zajął drugie miejsce już po raz kolejny i utrzymuje swoją silną pozycję. Wyniki badania odpowiadają wynikom sprzedaży – Peugeot jest najpopularniejszym producentem samochodów we Francji także pod względem wyników handlowych a najpopularniejszy model tutaj (jak i w całej Europie) to Peugeot 208. Niedawno testowaliśmy też elektryczną wersję tego auta: Peugeot e-208.
Na piątym miejscu w klasyfikacji generalnej a na drugim pod względem producentów uplasowało się Renault. Marka ta zanotowała silny wzrost na górze stawki, przesuwając się o dwa oczka w stronę podium. To efekt działań Luca de Meo oraz realizacji planu Renaulution (a teraz Revolution). Renault znajduje coraz więcej zwolenników i jest bardzo lubiane we Francji, szczególnie że marka zaczęła się niedawno odwoływać bardziej do swojej chlubnej historii i mocno podkreśla związki z Francją.
Citroën znalazł się w pierwszej dziesiątce, a dokładnie ma miejscu dziewiątym. Marka zanotowała silny wzrost, aż o trzy miejsca w górę. Francuska czołówka jest mocno obsadzona przez tutejsze marki, więc jest to naprawdę duży sukces i trzeba doceni pracę całego zespołu, który również komunikacyjnie powraca do korzeni marki. Niedawno Citroën zmienił logo na to historyczne, z czasów Andre Citroëna.
źródło: Le Journal Di Dimanche
Najnowsze komentarze