Pod maską przewidziano miejsce dla tylko jednej wersji silnikowej. Będzie to znana w Europie jednostka napędowa, choć w nieco innej odmianie. W Brazylii silnik 1.6 THP generować będzie 165 KM i połączony będzie z sześciobiegową skrzynią automatyczną. Taka konfiguracja zapewni przyspieszenie do 100 km/h w czasie 9,8 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 212 km/h.
Standardowym wyposażeniem będzie też dwustrefowa automatyczna klimatyzacja dobrze dostosowana do działania w kabriolecie, windshot, elektrycznie regulowane podgrzewane fotele przednie z dodatkowym nawiewem ciepłego powietrza na kark, co zapobiega przeziębieniom, których można się nabawić jeżdżąc ze złożonym dachem.
Klienci otrzymają także skórzaną tapicerkę, nawigację satelitarną, system audio wysokiej klasy (najprawdopodobniej, jak w europejskich wersjach, dostarczy go JBL), czołowe, boczne i kurtynowe poduszki powietrzne, ABS z rozdziałem siły hamowania i wspomaganiem hamowania awaryjnego, oraz oczywiście system stabilizacji toru jazdy (ESP).
Przypomnijmy, że na złożenie, bądź rozłożenie dachu Peugeot 308 CC potrzebuje około 20 sekund i można to zrobić nawet jadąc z niewielką prędkością.
KG
Najnowsze komentarze