Laurent Barria, Dyrektor ds. Marketingu w Peugeot Francja, otrzymał nagrodę Lead of the Year magazynu Auto News. Czwarta edycja tego wydarzenia odbyła się w Paryżu 11. grudnia 2017 r.
Nagroda Lead of the Year jest przyznawana za jakość I czas reakcji sieci dealerskiej na internetowe zapytania ofertowe na stronach internetowych poszczególnych dealerów. Firma Peugeot France znalazła się na szczycie wśród 28 producentów zainteresowanych badaniami przeprowadzonymi przez Auto Infos.
Ta pierwsza nagroda jest ukoronowaniem wieloletnich starań Peugeota o jak najlepszą obsługę klientów. Wraz z przyspieszeniem cyfryzacji dystrybucji samochodów, zarządzanie i przetwarzanie zapytań stało się czynnikiem konkurencyjności i wydajności. Ambicje Peugeota, aby stać się najlepszą marką w tym względzie wymagały szybkiej reakcji na potrzeby klientów. Konieczne jest zapewnienie odpowiedniej świadomości wśród dealerów, które odpowiada poziomowi obsługi klienta w punkcie sprzedaży.
Peugeot został też doceniony za obsługę posprzedażną. Pomogło w tym niewątpliwie wdrożenie aplikacji MyPeugeot, która pozwala na znacznie skuteczniejszy kontakt klienta z siecią serwisową.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Peugeot
Najnowsze komentarze