Grupa Orange w ramach modernizacji swojej floty zdecydowała się na wprowadzenia dla 200 swoich pracowników modelu DS3, ponieważ są to samochody zapewniające innowacyjny design (we Francji dynamiczne firmy przywiązują wagę do tego, by ich flota nawiązywała do oryginalności i nowoczesności), doskonały komfort, optymalne bezpieczeństwo, a przy tym są oszczędne w użytkowaniu i przyjazne dla środowiska. Citroën DS3 e-HDi, a właśnie na takie wersje zdecydował się Orange, emituje średnio tylko 98 g CO2/km! Wpisuje się to idealnie w politykę telekomu, który chce nie tylko odświeżyć swoją flotę, ale pragnie być jak najmniej uciążliwy dla środowiska.
Citroën DS3 od chwili wprowadzenia do sprzedaży w marcu 2010 roku został sprzedany we Francji w ponad 70.000 egzemplarzy. Innowacyjna stylistyka nadaje autu ogromnego charakteru, a prowadzenie jest bardzo przyjemne – łączy w sobie to, co u Citroëna normalne, czyli sporą dozę komfortu z pewnością jazdy.
Modele przygotowane dla Orange polakierowano w specjalny sposób. Na czarnej karoserii pojawiły się kolorowe nitki symbolizujące światłowody, łącza optyczne, co nawiązuje do technologii stosowanych przez ten koncern telekomunikacyjny. Firma pragnie do 2015 doprowadzić sieć optyczną do wszystkich większych miast i miasteczek Francji z 10 milionami gospodarstw domowych. Pięć lat później ma tych gospodarstw być już 15 milionów, czyli 60% ogółu we Francji. W chwili obecnej Orange jest obecny z tą technologią w 900.000 domów w 20 największych miastach Francji, w tym ponad 9.000 w Strasburgu.
KG
zdjęcia: Citroën
Najnowsze komentarze