Aby zakomunikować światu zmianę wizerunku, Peugeot rozpoczął w mediach społecznościowych kampanię pod hasłem „Lions of our Time”, w której marka zachęca sympatyków do dzielenia się ze światem pasją do samochodów spod znaku lwa. Twarzą międzynarodowej akcji został Patryk, który fascynuje się Peugeotem od dzieciństwa. Aktualnie łączy przyjemne z pożytecznym jako sprzedawca Peugeot w salonie w Szwecji.
Peugeot nie bez powodu uznał, że Patryk jest doskonałym odzwierciedleniem haseł #lionsofourtime oraz #truelions, które służą jako motto nowej kampanii reklamowej. Sympatykiem marki został już we wczesnych latach młodości, a dokładniej od pierwszego kontaktu z Peugeot 1007, którego ochrzcił mianem samochód przyszłości. Elektrycznie otwierane drzwi w roku 2005 robiły ogromne wrażenie. Jako dziecko Patryk postanowił, że kiedyś będzie miał własną 1007-kę. Jeszcze rok przed zrobieniem prawo jazdy, kupił swoje pierwsze auto i tym samochodem był właśnie wymarzony Peugeot 1007.
Z biegiem lat samochody się zmieniały, ale ulubiona marka pozostała ta sama. Patryk miał dwa Peugeoty 1007, a także 308 SW, 406 Coupé 3.0 oraz 607 3.0. Aktualnie mieszka w Szwecji i ma wielkie szczęście łączyć obowiązki ze swoją pasją. Już od 6 lat pracuje jako sprzedawca samochodów w salonie dealerskim Peugeot i DS Automobiles i kocha to zajęcie. „Dzielę pracę z moim największym hobby. Z zaufaniem do Peugeota i zainteresowaniem marką, łatwiej wykonywać tego rodzaju zawód” – mówi Patryk. Obecnie jeździ służbowym Peugeot 3008. Wcześniej wsiadał za kierownicę: 208, 2008, 308, 508 a także DS 3.
Zdjęcia z Patrykiem i Peugeot 3008 można zobaczyć w mediach społecznościowych na oficjalnym profilu producenta z podpisem: „poznajcie Patryka, to prawdziwy lew ze Szwecji. Spędzanie czasu z rodziną w Peugeot 3008 jest dla niego absolutną koniecznością”.
Voici Patryk, notre Lion Suédois.
Pour lui, passer du temps de qualité avec sa famille à bord de son #Peugeot3008 est un must absolu. #TrueLions #LionsOfOurTime@AventurePeugeot pic.twitter.com/kzJXimRFla— Peugeot France (@PeugeotFR) March 29, 2021
Najnowsze komentarze