Wiosna w serwisach Renault to kontynuacja współpracy z aktorem Rafałem Królikowskim, który jest ambasadorem Nowego Renault Megane Coupe. Tym razem Rafał Królikowski użyczy swojego głosu na potrzeby kampanii radiowych w 2010 roku, a także będzie sygnował swoim nazwiskiem reklamę w prasie, Internecie oraz w koncesjach Renault.
Wiosenna akcja rozpoczęła się 20 marca 2010 roku. Eco-Kontrola w Renault kosztuje 50 zł, w ramach kontroli auto zostaje sprawdzone pod kątem elementów mających wpływ na ekologię i ekonomię jazdy. Klient, który zdecyduje się na kontrolę, ma możliwość sprawdzenia w swoim aucie następujących elementów:
1. Kontrola poziomu oleju (stosowanie się do zaleceń producenta pozwala zmniejszyć zużycie paliwa nawet o 2%).
2. Kontrola filtra powietrza (wymiana zatkanego filtra powietrza może obniżyć zużycie paliwa nawet o 10%).
3. Kontrola układu wydechowego i świec zapłonowych (jedna niewłaściwie działająca świeca zapłonowa może zwiększyć zużycie paliwa nawet o 4%).
4. Kontrola opon oraz luzów w zawieszeniu (niewłaściwe ciśnienie w oponach może powodować zwiększenie zużycia paliwa o 3%).
5. Kontrola klimatyzacji (defekt w układzie klimatyzacji może niekorzystnie wpłynąć na zużycie paliwa).
6. Kontrola płynów, wycieki z silnika (wycieki z silnika zanieczyszczają środowisko oraz zwiększają ryzyko wystąpienia jego awarii).
7. Kontrola hamulców (zanieczyszczony układ hamulcowy może powodować niepotrzebne opory i tym samym szybsze zużycie podzespołów oraz zwiększać zużycie paliwa).
Po wykonaniu kontroli pojazdu, klient otrzymuje ECO-CZEK o wartości 100 zł brutto.
Klient może wykorzystać ECO-CZEK w ramach wymiany/naprawy kontrolowanych elementów, jeśli operacje serwisowe w danej koncesji wyniosą min. 400 zł brutto lub zdecydować się na jego późniejsze wykorzystanie np. w ramach przyszłego przeglądu planowanego w danej koncesji. ECO-CZEK jest ważny do 30 września 2010 roku, a jego realizacja jest przypisana do koncesji, w której klient go otrzymał.
Jednocześnie serwisy Renault biorące udział w akcji oferują zakup wybranych części i ich wymianę z 20-procentowym rabatem. Usługa serwisowa jest dostępna u wybranych partnerów Renault. Lista serwisów biorących udział w akcji znajduje się na stronie www.serwis.renault.pl.
Wiosna w Renault to także nowe hasło w obsłudze posprzedażnej − W dobrych rękach, w dobrej cenie. Hasło podkreśla mocne strony Renault: profesjonalizm pracowników w serwisach oraz konkurencyjność marki oferującej wysoką jakość usług w przystępnej cenie. Uzupełnieniem nowego hasła jest specjalny program przygotowany dla samochodów powyżej 4 lat − Usługi w dobrej cenie.
Źródło: Renault Polska
Najnowsze komentarze