Renault zajęło drugie miejsce wśród najlepszych sieci dealerskich w Polsce w Wielkim Teście Salonów tygodnika „Auto Świat”. Dacia znalazła się na miejscu trzecim. Wielki Test Salonów „Auto Świata” 2020 to już 17 edycja tego badania. Tym razem całość zrealizowano online, sprawdzając, jakie narzędzia wykorzystują salony poszczególnych marek.
Jakie kryteria zdecydowały o podium dla marek Renault i Dacia? W Wielkim Teście Salonów tygodnika „Auto Świat”* tajemniczy klienci (audytorzy Kantar) „odwiedzili” online łącznie 367 salonów 21 marek motoryzacyjnych (16 marek popularnych oraz 5 marek premium). Oznacza to, że ankieterzy przetestowali po 30% autoryzowanych salonów sprzedaży każdej z badanych marek.
Priorytetem dla audytorów była próba uzyskania połączenia video z wybranymi salonami poszczególnych marek. Jeżeli strona internetowa marki to umożliwiała i dało się w sposób intuicyjny znaleźć opcję połączenia video/czatu z salonem/dealerem, audytorzy wybierali tę ścieżkę. W przypadku braku możliwości ustanowienia połączenia video z salonem – brak takiego rozwiązania w ramach marki lub dla danego dealera – audytorzy wysyłali zapytania o konkretny model poprzez formularze kontaktowe udostępnione na stronach marek.
Zobacz także: Kiedy nowa Dacia Sandero pojawi się w salonach?
Wśród kryteriów oceny znalazły się m.in.: możliwość rozmowy online (video), w tym możliwość zdalnej prezentacji samochodu, oferta jazd testowych dla klienta, uzyskanie odpowiedzi na pytania wysyłane drogą elektroniczną poprzez formularze umieszczone na stronie, dodatkowe korzyści dla klienta.
* Wielki Test Salonów tygodnika „Auto Świat” został przeprowadzony we współpracy z firmą badawczą Kantar.
Najnowsze komentarze