Współpraca Renault i Waze ma na celu wypracowanie nowych rozwiązań i usprawnienie korzystania z aplikacji drogowych.
Prezentacja prototypu aplikacji Waze for Android Auto ma miejsce na stoisku Renault podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu.
Renault za pośrednictwem aplikacji Waze dostarczy użytkownikom informacje o dokładnej lokalizacji 13 tys. punktów ładowania samochodów elektrycznych we Francji.
Firma Renault poinformowała przed kilkoma dniami o współpracy z Waze – darmową, opartą na społeczności aplikacją do nawigacji i monitorowania ruchu drogowego w czasie rzeczywistym, która ma na celu poprawę płynności jazdy i wprowadzanie lepszych rozwiązań nawigacyjnych dla klientów i kierowców samochodów marki Renault, w tym najlepiej sprzedającego się w Europie pojazdu elektrycznego – ZOE.
Waze wspólnie z Renault prezentuje prototypu swojej aplikacji Waze for Android Auto podczas największych na świecie targów motoryzacyjnych w Paryżu. Aplikacja Waze for Android Auto zostanie wprowadzona na początku 2017 roku w samochodach marki Renault i będzie kompatybilna z systemami multimedialnymi R-Link i R-Link2. Inicjatywa ta świadczy o ciągłym dążeniu Renault do ułatwiania kierowcom życia poprzez zwiększenie bezpieczeństwa na drogach, optymalizację jazdy i poprawę komfortu podróży.
Renault nie ustaje w wysiłkach, aby usprawnić obsługę swoich pojazdów, dlatego cieszymy się ze ścisłej współpracy z Waze w zakresie skomunikowania kierowców Renault w ramach popularnej i bezpłatnej aplikacji nawigacyjnej. Dzięki temu możemy zapewnić naszym klientom większy wybór pod względem preferowanych przez nich rozwiązań – powiedział Benoit Joly, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu, Connected Car & Mobility Services z Grupy Renault.
Aby uczcić premierę ZOE Z.E. 40, która zapowiadana jest na 1 października, na mapach aplikacji Waze pojawią się oznaczone symbolem Renault flagi pokazujące lokalizację 13 tys. punktów ładowania samochodów elektrycznych we Francji, wraz z dodatkową aplikacją umożliwiającą wyszukanie dokładnego położenia stacji.
Jak powiedział Jerome Marty, dyrektor ds. reklamy Waze we Francji: Misją Waze, aplikacji nawigacyjnej zrzeszającej największą na świecie społeczność kierowców, jest pomaganie kierowcom w jak najlepszym orientowaniu się w sytuacji na drodze. Wiemy, że popularyzując samochody elektryczne, Renault wchodzi na nowe obszary, dlatego niezwykle istotne jest, abyśmy mogli pomóc naszym wspólnym klientom znaleźć stacje ładowania równie łatwo co stacje paliw. Zarówno my, jak i firma Renault dążymy do tego, aby kierowanie samochodem było doświadczeniem łatwym i przyjemnym, w związku z czym szukamy sposobów na dalszą współpracę, podobnie jak w przypadku Waze for Android Auto.
źródło: Renault Polska
Najnowsze komentarze