Renault Kadjar po face liftingu z napędem 4×4 – polski cennik

3 56

Renault Kadjar po face liftingu w wersji z napędem 4×4 trafił do polskich cenników. Samochód jest oferowany z silnikiem Blue dCi o mocy 150 KM i został wyceniony na 119.500 zł.

W ubiegłym roku Renault przeprowadziło face lifting modelu Kadjar. Zmian nie było wiele, ale sprawiły, że SUV prezentuje się bardziej atrakcyjnie i nowocześnie. Odświeżono m.in. wygląd przednich lamp przeciwmgielnych oraz grilla, a we wnętrzu zagościły nowe materiały wykończeniowe oraz nowy, sprawniej działający na dotyk ekran systemu multimedialnego. Renault Kadjar jest jednym z lepiej wycenionych kompaktowych SUV-ów na rynku. Model w wersji bazowej Life można zamówić w cenie rozpoczynającej się od 78.900 zł. W podstawie otrzymamy samochód napędzany silnikiem benzynowym TCe o mocy 140 KM, który został wyposażony w klimatyzację manualną, elektrycznie sterowane, składane ręcznie i podgrzewane lusterka, elektrycznie podnoszone szyby przednie i tylne, oraz radioodtwarzacz cyfrowy z Bluetooth i wyświetlaczem monochromatycznym.

Najtańszy Renault Kadjar z automatyczną skrzynią biegów EDC jest dostępny od poziomu Zen. Model wyceniono na 91.400 zł. Z kolei egzemplarz z napędem 4×4 kosztuje w polskich salonach 119.500 zł i jest oferowany wyłącznie w wariancie Intens. Pod maską pojazdu znajdziemy jednostkę wysokoprężną Blue dCi o pojemności 1749 cm3, która generuje moc 150 KM. Silnik współpracuje z 6-biegową przekładnią manualną. Renault Kadjar 4×4 potrafi rozpędzić się od 0 do 100 km/h w czasie 11,2 sekundy, a maksymalna prędkość wynosi 197 km/h.

Na polskiej stronie Renault dostępny jest szczegółowy cennik oraz konfigurator modelu.

 

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
1 Wątki komentarzy
2 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
3 Autorzy komentarzy
SlawoSceniomaniakMichał Z. Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Michał Z.
Gość
Michał Z.

Coraz dziwniejsza jest polityka Renault- każdy silnik można mieć z najdroższą wersją, a potem jest bieda. TCe 160- tylko z najdroższą, Blue dCi ze skrzynią EDC tylko z najdroższą, tak samo wersję 4×4. Zasadniczo alternatywa jest taka- albo bierz wersję TCe 140, albo najdroższą wersję albo spadaj. Rozumiem, że na najdroższych wersjach są najwyższe marże, ale bez przesady. Już wersje ZEN czy Easy Life są sensownie wyposażone i dla większości zupełnie wystarczające.

Sceniomaniak
Gość
Sceniomaniak

To robota wszechobecnych specjalistów od sprzedaży i nie kupisz TCe160 w biednej wersji do wożenia kartofli.

Slawo
Gość
Slawo

Trzeba się cieszyć, że jest manual do wyboru, a nie tylko EDC jak w Talismanie.