Najwyżej notowane w brytyjskim rankingu francuskie auto, to Renault Clio Sport. Znalazło się na piątym miejscu ulegając kolejno Hondzie Civic Type-R, VW Golfowi GTI, Fordowi Focusowi ST i VW Golfowi GTI Edition 30. Warto zauważyć, że Clio Sport jest w tym zestawieniu jedynym samochodem klasy B, reszta, to kompakty.
Na siódmej pozycji znalazł się Renault Megane R26, a dwa oczka dalej – 230-konne Megane RS F1. Obie Renówki przedzieliło Audi S3.
Dopiero na 20. miejscu znalazł się Citroën C4 VTS. Dziennikarze brytyjscy stwierdzili, że auto dysponuje zbyt niską mocą i dlatego sklasyfikowali go na tak odległej pozycji.
25. pozycja przypadła Citroënowi C2 VTS. 120-konny silnik 1.6 i raczej sportowa charakterystyka zawieszenia nie zjednały sobie fanów wśród brytyjskich dziennikarzy. Dziwne, bo na tamtejszych drogach to auto musi się prowadzić jeszcze ciekawiej, niż u nas.
Jeszcze dalej, bo dopiero na miejscu 26. znalazł się Peugeot 207 GT. Stawkę zamyka Peugeot 307 180 GT. Szkoda, że Lwy sklasyfikowano tak daleko, ale dotyczy ich z grubsza ten sam zarzut, co Citroëny – nieco za mało mocy. Porównanie 190-konnego kompaktu Peugeota z 225-konnym Focusem, czy Meganką R26 stawia Lwa na przegranej pozycji.
KG
Najnowsze komentarze