Renault zostało ogłoszone zwycięzcą 16. edycji konkursu Obsługa Klienta Roku 2023, w kategorii „Producent samochodów”, we Francji. Marka zajęła pierwsze miejsce w swojej kategorii z ogólnym wynikiem 17,54/20, potwierdzając tym samym swoją strategię handlową skoncentrowaną na doświadczeniu klienta.
Już po raz siódmy z rzędu Renault wygrało konkurs Obsługa Klienta Roku w kategorii „Producent Samochodów”. Wyróżnienie to jest wynikiem ośmiotygodniowych testów prowadzonych we wszystkich kanałach komunikacji z klientami: rozmowy telefoniczne, e-maile, wyszukiwanie informacji w Internecie, kontakt za pośrednictwem sieci społecznościowych i rozmowy na czacie, odzwierciedlające codzienne potrzeby konsumentów.
Zobacz: Renault da akcje swoim pracownikom
„Jesteśmy zadowoleni, że po raz kolejny zostaliśmy uznani za firmę z najlepszą obsługą klienta. Nagroda ta potwierdza stałą dbałość, jaką przywiązujemy do zadowolenia klientów. Chciałbym pogratulować zespołom i naszej sieci, które każdego dnia ciężko pracują, aby służyć naszym klientom. Nagroda ta jest gwarancją jakości usług i uznaniem dla projektu firmy, który jest zdecydowanie zorientowany na klienta.” – Ivan SEGAL, dyrektor sprzedaży na Francję, marka Renault.
Zobacz: nowe samochody Renault
W kontekście poważnych zakłóceń spowodowanych brakami części i ograniczeniami logistycznymi, Renault i jego sieć stale się mobilizują i wsłuchują w potrzeby swoich klientów. W tym roku bardziej niż kiedykolwiek jakość relacji z klientami okazała się kluczowa dla wsparcia biznesu. Nagroda ta jest świadectwem zaangażowania Renault w sprawy klientów, aby każde zapytanie traktować z należytą uwagą i skutecznością.
źródło: Renault
Najnowsze komentarze