Marka Renault jest coraz częściej obecna na Netflixie. Samochody spod znaku rombu możemy zobaczyć m.in. w najnowszej produkcji „Ciała”, a także w trzecim sezonie popularnego serialu „Lupin”, który nawiązuje do książek o włamywaczu dżentelmenie.
Od 19 października na platformie Netflix można oglądać 8 odcinków brytyjskiego mini-serialu „Ciała”, który powstał na podstawie powieści graficznej Si Spencera. Produkcja znalazła się w pierwszej dziesiątce najpopularniejszych seriali w 72 krajach. Na ekranie możemy zobaczyć mały akcent motoryzacyjny przygotowany przez Renault. Samochody francuskiego producenta towarzyszą śledztwu, które jest prowadzone w centrum Londynu w dzielnicy Whitechapel w różnych epokach. W teraźniejszości osadzone jest Mégane E-Tech Electric, a w przyszłość wybiega koncepcyjne Renault Scénic Vision.
Nowy elektryczny model na szczęście nie będzie czekał do 2053 roku, aby wyjechać na publiczne drogi. Zaprezentowana 4 września 2023 roku na targach motoryzacyjnych w Monachium seryjna wersja Renault Scenic Vision trafi do sprzedaży w pierwszej połowie 2024 roku.
„W ciągu ostatnich dwóch lat marka Renault rozpoczęła ambitny program lokowania produktu, aby zaprezentować naszą nową gamę. Nasze samochody Renault są w szczególności obecne w obsadzie kilku serialach Netflix, takich jak „Zagubiona Kula” i Lupin” – powiedział Stéphane Barbat, dyrektor ds. partnerstw marketingowych Renault.
Najnowsze komentarze