Stellantis Argentina niedawno powołała Yaninę Casciaro na stanowisko Production Group Managera. Yanina stała się tym samym pierwszą kobietą, która objęła to stanowisko w historii jednostki El Palomar.
To, co w Europie kompletnie nie dziwi, na innych kontynentach wciąż nie jest niczym oczywistym. Na szczęście koncern Stellantis promuje różnorodność. Jest ona – wraz z koncentracją na kliencie – jednym z podstawowych filarów strategii, dzięki której Stellantis osiąga tak dobre globalne wyniki. Zasadnicza część sukcesu marek grupy w Argentynie opiera się na pracy Stellantis Argentina, która skupia się na obszarze nauki, różnorodności i włączenia, w którym ważną pozycją jest praca w czterech dobrze zdefiniowanych obszarach: kobiety, etniczność, LGBTI+ i osoby z niepełnosprawnościami.
„Dla mnie nie jest to osobiste osiągnięcie, ale raczej osiągnięcia innych kobiet, które wcześniej pracowały w Stellantis lub ogólnie w branży. Żyję w sposób naturalny, ale rozumiem, że jest to świetne strategiczne zadanie, aby mieć coraz większą różnorodność płci w naszej firmie” – skomentowała Yanina Casciaro, nowa Production Group Manager w centrum produkcyjnym El Palomar. – „Objęcie tego stanowiska to wzbogacające doświadczenie. Największym wyzwaniem jest przekazanie mojemu zespołowi kultury firmy i automotywacji”.
To poszukiwanie ciągłych ulepszeń ze strony profesjonalistów Stellantis Argentina pozwoliło osiągnąć doskonałe wyniki w pierwszym roku zarządzania, ugruntowując pozycję lidera sprzedaży na rynku argentyńskim. Peugeot 208 produkowany właśnie w El Palomar jest drugim najlepiej sprzedającym się modelem samochodu w Argentynie od początku 2022 roku, ustanawiając również rekordy eksportu.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Stellantis Argentyna
Najnowsze komentarze