Sprzedaż Peugeot w Czechach: drugi najlepszy lipiec w historii

2 1 100

W minionym miesiącu zarejestrowano 1085 egzemplarzy samochodów Peugeot w Czechach. Jest to drugi pod względem sprzedaży lipiec w historii producenta w tym kraju. Najlepiej sprzedającym się modelem marki na rynku czeskim jest Peugeot 2008.

W lipcu 2019 roku Peugeot sprzedał na rynku czeskim 1085 egzemplarzy samochodów osobowych i lekkich pojazdów dostawczych. W ciągu 22 lat działalności marki w Czechach tylko raz osiągnięto wyższy rezultat, miało to miejsce w roku ubiegłym. Producent zanotował w związku z tym spadek w porównaniu z lipcem 2018 roku o 9,3%, ale i tak był to dla producenta spod znaku lwa miesiąc udany. Peugeot uzyskał 5 miejsce na czeskim rynku motoryzacyjnym i zanotował wzrost rejestracji lekkich samochodów dostawczych o 12,8%.

W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy roku 2019 Peugeot zarejestrował w Czechach 7166 samochodów osobowych, czyli o 336 (+ 5%) więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Najlepiej sprzedającym się modelem marki w Czechach jest 2008. Od początku roku z salonów zniknęło 1922 egzemplarze crossovera. Francuska marka sprzedała także 151.000 sztuk 208 oraz 122.000 sztuk 3008.

Od stycznia do końca lipca 2019 roku zarejestrowano rekordowe 1582 samochody dostawcze, co daje wzrost o 7,5% (110 pojazdów) w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. Najpopularniejszym modelem dostawczym w Czechach jest Boxer. Sprzedaż pojazdu w tym kraju zwiększyła się o 4%, a na świecie o 2%. Od momentu premiery na całym świecie sprzedano ponad pół miliona egzemplarzy Boxera.

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
1 Wątki komentarzy
1 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
2 Autorzy komentarzy
Fakty24Slawo Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Slawo
Gość
Slawo

Na szybko sprawdziłem ceny 3008 Allure, średnio 10k taniej niż w Polsce, tak uwzględniłem mniejszy VAT. Do tego Peugeot CZ dorzuca 5 lat gwarancji/60kkm. Jak widać sensowna oferta jednak zwiększa sprzedaż.

Fakty24
Gość
Fakty24

W Polsce prowadzona polityka cenowa dobitnie pokazuje, że marce Peugeot NIE ZALEŻY NA WYNIKACH sprzedaży. Przestaje liczyć się wolumen, liczy się, że w ogóle jest. Że się jakoś sprzedaje. I oczywiście zdobywa laury w licznych konkursach. Skoda nie zdobywa tylu nagród, zdobywa rynek.