Stellantis wprowadził zmiany organizacyjnych w dziale Public Relations w Polsce. Zespół menedżerów ds. komunikacji powiększył się. Kto będzie opiekował się markami: Citroën, Opel i Fiat?
Do dotychczasowego zespołu ds. komunikacji Stellantis Polska dołączyła Magdalena Derewicz-Wodzicka, która objęła stanowisko Public Relations Managera marek Abarth, Citroën, Fiat i Fiat Professional oraz Stellantis Pro One, jednostki biznesowej skupiającej samochody dostawcze grupy. Magdalena Derewicz-Wodzicka jest związana z branżą motoryzacyjną od 2011 roku. Doświadczenie zdobywała, m.in., w działach marketingu oraz public relations marek z grupy Stellantis.
W dziale PR Stellantis pozostaje związana z koncernem od wielu lat Klaudia Dawidko, która objęła stanowisko Public Relations Managera marek Premium: Alfa Romeo, DS Automobiles i Lancia, a także marki Opel.
Wojciech Osoś, jako dyrektor działu Public Relations Stellantis w Polsce odpowiada za całokształt działań komunikacyjnych Stellantis, a także bezpośrednio za działania komunikacyjne marek Jeep oraz Peugeot.
Źródło: Stellantis Polska
Najnowsze komentarze