Stellantis, właściciel między innymi takich marek jak Citroën, DS Automobiles, Fiat, Jeep, Opel, Alfa Romeo czy Peugeot, kontynuuje proces transformacji swojej sieci sprzedaży. Nowe umowy z dealerami bedą podpisywane w 2024 roku.
W branży wciąż dotkniętej bezprecedensowymi zakłóceniami i transformacjami, Stellantis i jego sieć dealerska w Europie wzmacniają swoje partnerstwo w celu poprawy obsługi klienta i uproszczenia podróży klienta, zgodnie z planem działania zawartym w planie strategicznym Dare Forward 2030.
Podpisanie ponad 8.000 umów sprzedaży i ponad 25.000 umów posprzedażowych w ostatnich tygodniach w 10 strategicznych krajach Europy stanowi konkretny dowód na to, że Stellantis i jego partnerzy biznesowi mają te same cele, jeśli chodzi o uproszczenie, podejście do wielu marek, zorientowanie na klienta i dbałość o jakość.
Stellantis i jego sieć prowadzą również konstruktywne interakcje, aby przyczynić się do rozwoju Nowego Modelu Sprzedawcy Detalicznego, biorąc pod uwagę ramy rozporządzenia w sprawie wyłączeń grupowych (BER), przy czym Austria, Belux (Belgia i Luksemburg) i Holandia przyjmą proces transformacji i nową umowę detaliczną od 4 września 2023 roku. Reszta Europy zacznie przyjmować nowy model w 2024 r., a umowy mają zostać podpisane w ciągu najbliższych kilku miesięcy, zgodnie z uzgodnionymi ramami.
„To historyczna zmiana, nie tylko dla Stellantis, ale dla całej branży” – powiedział Uwe Hochgeschurtz, dyrektor operacyjny Stellantis w rozszerzonej Europie. „Uznajemy znaczenie wysiłków na rzecz zbieżności interesów i oczekiwań podjętych przez strony, która jest ścieżką, jaką będziemy podążać z dialogiem i determinacją, w kontekście konkurencji, o której wiemy, że szybko ewoluuje – zarówno w naszej branży, jak i w całej gospodarce regionu europejskiego”.
Zobacz: Nowe samochody Citroën. Promocje
Hochgeschurtz dodał: „Dialog między Stellantis, europejskimi stowarzyszeniami dealerów i całą siecią dealerów był pragmatyczny, oparty na biznesie, oparty na pełnej przejrzystości oraz na bardzo konstruktywnych rozmowach a także interakcjach. Chciałbym podziękować wszystkim naszym pracownikom i partnerom za ich poświęcenie i zaangażowanie w osiągnięcie tych wyników, ponieważ podejmujemy dalsze kroki w realizacji naszego planu strategicznego Dare Forward 2030”.
źródło: Stellantis
Najnowsze komentarze