„Auto-Świat” nr 29 (829) z 18.VII.2011
Stron: 52 (z okładką)
Cena: 2,30 zł
Koszt 1 strony: ponad 4,4 grosza
Warto kupić? Raczej nie
O jakich interesujących nas markach piszą lub choćby wzmiankują: Citroën, Peugeot, Renault, Dacia
Jakim modelom poświęcono choćby odrobinę miejsca: C-Zero, 308, 3008, 406, 508, 5008, i0n, Laguna, Logan, Sandero, sportowe
Dwie Dacie – Logana i Sandero – wspomniał Jordan w swoim liście do Redakcji „Auto Świata”, który wydrukowano na stronie 4. Czytelnik prosi o test rumuńsko-francuskiego hatchbacka w dziale używane, bo bardzo zaskoczyło go to auto, zwłaszcza w wersji Stepway, przywodzącej na myśl crossovery.
Na stronie 14. zaprezentowano Peugeota 508 RXH, samochód, który na rynek trafi wiosną przyszłego roku, ale będzie można go obejrzeć już za niespełna dwa miesiące na Salonie Samochodowym we Frankfurcie.
Następna strona przynosi informację o wprowadzeniu do sprzedaży mikrohybrydowych wersji Peugeotów 3008 i 5008. W tekście wspomniano też model 508, za to pominięto analogiczne wersje Partnera i Partnera Tepee, o których na szczęście możecie poczytać u nas ;-)
Peugeota 207 S2000 oraz wzmiankę o Lotus Renault GP znajdziecie na stronie 16. Z kolei na kolejnej stroniczce zamieszczono relację z GP Wielkiej Brytanii, w której pojawiły się wzmianki o teamach Lotus Renault i Red Bull-Renault.
Citroëna C-Zero i Peugeota i0na pokazano na stronie 27.
W aktualnym „Auto Świecie” pokuszono się o zaprezentowanie najciekawszych aut klasy średniej w cenie ok. 10.000 zł. Wśród nich wymieniono Peugeota 406 (ocenionego na cztery z sześciu możliwych do uzyskania gwiazdek), oraz Renault Lagunę I (tylko trzy gwiazdki). Zupełnie bez sensu wsadzono do tego worka jeszcze Škodę Octavię, czyli klasycznego kompakta.
I to już wszystko, co o samochodach francuskich napisano w „Auto-Świecie” w tym tygodniu.
Krzysiek Gregorczyk
Najnowsze komentarze