„Auto Świat” przyznaje wprawdzie na okładce, i to w górnej jej części, że jest jakaś „afera w Volkswagenie”, ale pisze jedynie o 100 tysiącach „felernych aut w Polsce”, co stanowi niespełna 1% wszystkich podejrzanych egzemplarzy z oprogramowaniem fałszującym wyniki testów na czystość spalin w silnikach TDI, a w dodatku po raz nie wiem który całkowicie ignoruje istnienie francuskich samochodów.
„Auto Świat” nr 40 (1040) z 28.IX.2015
Wydawca: Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.
Stron: 60 (z okładką)
Cena: 2,50 zł
Koszt 1 strony: niespełna 4,2 grosza
Warto kupić? Zdecydowanie nie
O jakich interesujących nas markach piszą: Citroën, Peugeot, Renault
Jakie modele opisano/pokazano/wspomniano: C4 Picasso, 406, 19, Megane
Zacznę jednak od samochodu niemieckiego, konkretnie od BMW serii 7. To samochód, w którym obsługa klimatyzacji odbywa się za pośrednictwem dotykowego ekranu i jakoś nie zauważyłem w artykule zamieszczonym na stronach 12-13 marudzenia na to rozwiązanie, z którym mieliśmy do czynienia praktycznie zawsze w autach koncernu PSA, które krytykowano za takie sterowanie.
Na stronie 32. znajdziecie poradę w sprawie problemów z wyposażeniem Citroëna C4 Picasso. Redakcja diagnozuje problemy z BSI.
Renault 19 i Megane wspomniano w opisie „Auto Świata” sprzed dwóch dekad (strona 49.). Znajdziecie tam też wzmiankę o Peugeocie 406
I to już wszystko o naszych ulubionych samochodach w aktualnym numerze tygodnika „Auto Świat”.
Krzysiek Gregorczyk.
Najnowsze komentarze