„Motor” nr 32-33 (3033-3034) z 8.VIII.2011
Stron: 72 (z okładką)
Cena: 2,50 zł
Koszt 1 strony: blisko 3,5 grosza
Warto kupić? Nie
O jakich interesujących nas markach piszą lub choćby wzmiankują: Citroën, Peugeot, Renault
Jakim modelom poświęcono choćby odrobinę miejsca: C4 Picasso, C5, C6, Saxo, 407, 508, 19, Clio, Laguna, Master, Thalia, Twingo
Ciągnik siodłowy Renault oraz Renault Master widnieją na zdjęciu, które zdobi artykuł „Ucieczka z płatnych dróg” zamieszczony na stronie 8.
Renault Clio zamyka pierwszą dziesiątkę najpopularniejszych modeli w naszym kraju wg statystyk za I półrocze. To jedyne auto francuskie w tym zestawieniu, które możecie znaleźć na stronie 9.
Obok pokazano też Renault Twingo po liftingu, które zadebiutuje na salonie we Frankfurcie za mniej więcej miesiąc.
Krótki test Peugeota 508 SW znajdziecie na stronie 25. Okazuje się, że samochód napędzany niedużym, ale wydajnym silnikiem 1.6 THP o mocy 156 KM radzi sobie co najmniej dobrze. Jest całkiem ekonomiczny, zapewnia satysfakcjonujące osiągi (niespełna 9 sekund do „setki”!), a przy tym ta odmiana kosztuje blisko 15.000 zł mniej, niż wersja ze zbliżonym dieslem! Przestronność i funkcjonalność 508-ki jest niezależna od wersji, czego dowiedliśmy choćby w naszym teście tego samochodu.
Na stronach 42-43 znajdziecie materiał poświęcony kołom dwumasowym, czyli elementom, które spędzają sen z powiek co poniektórym właścicielom nowoczesnych diesli. Wspomniano w tym artykule Peugeota 407 i Renault Lagunę.
O tym, jakie dyscypliny sportu sponsorują producenci samochodów możecie poczytać zaglądając na strony 46-47. Citroën jest partnerem chińskiej reprezentacji w badmintonie (przy okazji promując na tamtejszym rynku model C5), Peugeot wspiera tenis (choć my wiemy, że także golfa, czy rugby), a o Renault nie wspomniano w ogóle.
O akcji serwisowej związanej z Renault Thalią wspomniano na stronie 48. Na tej samej stronie na jednym ze zdjęć widać Renault 19 Chamade.
O reklamach Renault wspomniano na stronie 49.
Najnowsze zestawienie samochodów, które najtrudniej ukraść, znajdziecie na stronie 51. W segmencie D króluje Citroën C5, wśród kompaktowych minivanów najtrudniej „skroić” C4 Picasso, a w klasie Premium – Citroën C6.
Zdjęcie rozbitego Citroëna Saxo pojawiło się na stronie 54.
I to już wszystko, co o samochodach francuskich napisano w aktualnym „Motorze”. Moim zdaniem można sobie darować.
Krzysiek Gregorczyk
Najnowsze komentarze