Ireneusz Szpot kończy przygodę ze sprzedażą samochodów. Jego salony marek Citroën, Opel i Hyundai przejmie grupa Bemo. Strony czekają na formalną zgodę Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Ireneusz Szpot to jedna z najbardziej rozpoznawalnych postaci w środowisku dealerskim. Przez wiele z sukcesem prowadził stowarzyszenie dealerów Opla, wcześniej odnosił sukcesy w sporcie a później w biznesie. Działał m.in. w sprzedaży marek Stellantis a także Hyundai.
Informacja o sprzedaży salonów w Poznaniu została podana przez Urząd Konkurencji i Konsumentów, na stronach którego możemy przeczytać, że obecnie trwa postępowanie w sprawie zgody na nabycie przez Bemo Motors sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu części mienia przedsiębiorców Magdaleny Szpot, Ireneusza Szpot i Szpot sp. z o.o. z siedzibą w Swarzędu-Jasinie.
SKRÓCONY OPIS KONCENTRACJI – PODANY PRZEZ WNIOSKODAWCE/WNIOSKODAWCÓW:
Skrótowy opis zamiaru koncentracji polegającej na nabyciu przez Bemo Motors sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu części mienia przedsiębiorców Magdaleny Szpot, Ireneusza Szpot i Szpot sp. z o.o. z siedzibą w Swarzędzu-Jasinie
Zamierzona koncentracja polega na nabyciu przez spółki Inwestycje Mrugalski S.K.A. i Auto Club sp. z o.o., wchodzące w skład Grupy Bemo Motors, części mienia należącego do Magdaleny Szpot, Ireneusza Szpot oraz Szpot sp. z o.o. tj. nabyciu przez przedsiębiorcę części mienia innego przedsiębiorcy w formie określonej w art. 13 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów.
W skład Grupy Bemo Motors wchodzi kilkanaście spółek działających w Polsce, dla których podmiotem dominującym jest Bemo Motors sp. z o.o. Grupa Bemo Motors prowadzi działalność przede wszystkim w zakresie sprzedaży i napraw samochodów osobowych oraz sprzedaży części zamiennych do pojazdów na terenie Polski.
Nabywane mienie stanowi aktywa Magdaleny Szpot, Ireneusza Szpot oraz Szpot sp. z o.o. wykorzystywane na potrzeby prowadzenia działalności w zakresie sprzedaży i naprawy samochodów osobowych i użytkowych na terenie Polski.
źródło: Dealer / UOKiK.
Najnowsze komentarze