Bartłomiej Boruta – organizator pucharu: „Wydawać się może, że decyzja o zatrzymaniu projektu Twingo R1 Cup nie była dla naszego zespołu łatwa. Wbrew jednak pozorom nie było o czym na dobrą sprawę decydować. Od początku zakładaliśmy organizację cyklu w oparciu rzeczywistą sytuację na rynku. Do dnia dzisiejszego, będącego terminem wiążącym z racji daty pierwszego rajdu i konieczności budowy rajdówek, otrzymaliśmy liczbę zgłoszeń na granicy uzgodnionego z PZM limitu. Dokładając nasz egzemplarz Twingo R1 nie było by problemu. Nie chcemy jednak startować z programem na siłę i sztucznie pompować ilości zawodników, by tylko ruszyć, bo wiadomo czym to skutkuje w połowie sezonu nie mówiąc o jego końcu. Naszym priorytetem jest realizowanie przemyślanych projektów spełniających oczekiwania zawodników i dostosowanych do wspomnianych wcześniej realiów rynkowych, a nie kopiowanie podobnych inicjatyw.
Trochę martwi mnie tylko sytuacja w której tani w zakupie, ekonomiczny w eksploatacji, zbudowany przez doświadczonych inżynierów w najnowszej specyfikacji oraz pierwszy na rynku w klasie R1 samochód rajdowy jadący w pucharze, który daje możliwość nagród finansowych i na koniec samochód cywilny o wartości 80 tyś. PLN, nie cieszy się jeszcze większym zainteresowaniem.
Każdy w tym miejscu zapytał by co dalej? Wraz z naszymi partnerami, którzy wspierali nas również w sezonie 2010 mamy zawsze plan B. Jaki? O tym poinformujemy w najbliższym czasie”.
Projekty zespołu 2Brally wspiera Renault ZDUNEK – największy w Polsce koncesjoner Renault, Dunlop, OMP.
Bartłomiej Boruta
2Brally
Najnowsze komentarze