Henri J. Citroën to postać doskonale znane w środowisku miłośników marki. Aktywnie zaangażowany w przywracanie pamięci o swoim dziadku, wielokrotnie podkreślał znaczenie Citroëna dla rozwoju motoryzacji oraz jego wkład w rozwój metod produkcji, organizacji, sprzedaży i marketingu samochodów.
Citroën to marka, która powinna być jak najszerzej znana nie tylko we Francji, której symbolem stały się samochody z szewronami, ale także w Polsce. Andre Citroën właśnie w Polsce rozpoczął swoją produkcję z własną firmą, która produkowała słynne koła zębate o daszkowym uzębieniu, później tu bywał, otwierając inwestycję w postaci montowni, która docelowo miała stać się wielką fabryką, kładąc podwaliny pod rozwój motoryzacji w Polsce.
– Dzięki postaci założyciela Citroën jest najczęściej kolekcjonowaną marką popularną na świecie. Taki samochód jest użytecznym narzędziem, czasem niezbędnym, ale bywa też źródłem emocji: jedni kochają samochody, podziwiają ich estetykę, inni czerpią przyjemność z jazdy a nawet fascynują się osiągami tego czy innego modelu. – mówi Henri J. Citroën. Niektórzy kolekcjonują je z pasją i z dumą je pokazują: Przechodnie zawsze patrzą na nie z sympatią! – dodaje.
Wkrótce będziemy obchodzić 145. rocznicę urodzin Andre Citroëna. W Polsce centralne obchody zaplanowano, podobnie jak w zeszłym roku, w Rydzynie (woj. wielkopolskie). W sobotę, 4 lutego, a więc w przeddzień rocznicy urodzin, do salonu Citroëna zjadą miłośnicy marki z całej Polski. Każdy kto kolekcjonuje i kocha klasyczne samochody powinien się tam pojawić, po emocje, uśmiech i pozytywną atmosferę związaną z niezwykłą marką, której historia zaczęła się właśnie w Polsce.
Najnowsze komentarze