W dniach 3-23 listopada w siedmiu miastach Polski, Peugeot zaprezentuje gamę samochodów osobowych, dostawczych oraz adaptacji nadwozi. Objazdowa ekspozycja „Peugeot Professional Tour 2015” będzie każdorazowo ulokowana pod halami Makro Cash & Carry.
„Peugeot Professional Tour 2015” – czyli ekspozycja oferty marki dla małych i średnich przedsiębiorstw zagości w siedmiu lokalizacjach, począwszy od Warszawy, by następnie zagościć pod halami Makro Cash & Carry w Poznaniu, Bydgoszczy, Kielcach, Katowicach, Opolu oraz w Bielsku-Białej. W każdej z lokalizacji Peugeot będzie pokazywał przez dwa dni gamę modeli osobowych, w tym odnowionego Peugeot 208, kompaktowego 308 oraz 308 SW czy Nowego Peugeot Partnera Tepee. Na miejscu na bazie dostawczego modelu Peugeot Boxer można będzie także obejrzeć specjalistyczne zabudowy, jakie można zamówić w sieci salonów Peugeot, m.in.: zabudowę kontenerową, skrzynię z plandeką, izotermę wewnętrzną czy izotermę.
Na odwiedzających czeka specjalna oferta promocyjna z wybranym wyposażeniem za połowę ceny, leasingiem od 100%, a także bardzo atrakcyjne konkursy dla klientów.
Na miejscu będzie można także odbyć jazdę testową uzyskać ofertę oraz o katalogi wybranych modeli Dzięki wsparciu lokalnych dealerów na odwiedzających czekają profesjonalni doradcy sieci Peugeot.
Kalendarz „Peugeot Professional Tour 2015”przedstawia się następująco:
Warszawa – 3-5.XI.2015
Poznań – 6-7.XI.2015
Bydgoszcz – 9-10.XI.2015
Kielce – 13-14.XI.2015
Katowice – 16-17.XI.2015
Opole – 19-20.XI.2015
Bielsko-Biała – 22-23.XI.2015
PEUGEOT
Peugeot, działający w niemal 160 krajach i dysponujący siecią ponad 10.000 punktów obsługi klienta, łączy na całym świecie wysokie wymagania techniczne, klasę i emocje. W roku 2014 łączna światowa sprzedaż Marki wyniosła 1.635.000 samochodów. Peugeot umocnił swoją pozycję w Europie i Chinach i kontynuował dynamiczny proces stałego wzbogacania wyposażenia swojej gamy modeli.
Dzięki całkowicie odnowionej ofercie modeli o numerach kończących się na „8” Peugeot dysponuje najmłodszą gamą samochodów w swojej historii. Wysoki poziom jakości produktów i usług, wyrafinowany design, starannie dopracowane detale i unikalne doznania za kierownicą sprawiają, że jazda każdym Peugeot jest źródłem wyjątkowych emocji.
Te atuty są najważniejszymi wartościami marki już od 125 lat, w ciągu których Peugeot sprzedał ponad 60 milionów samochodów.
źródło: Peugeot Polska
Najnowsze komentarze