Zmiany w Stellantis Portugalia. Pojawiają się nowi dyrektorze marek Opel Portugalia i Hiszpania oraz Fiat i Abarth Portugalia i Hiszpania.
Ze skutkiem natychmiastowym ogłoszono następujące nominacje w Stellantis Ibérica, za które odpowiada Pablo Puey, dyrektor zarządzający Stellantis Ibérica (Portugalia i Hiszpania):
- Alejandro Noriega zostaje mianowany dyrektorem Opel Portugalia i Hiszpania. Zastąpi on Vincenta Lehoucqa, który został mianowany Dyrektorem Sprzedaży Stellantis Financial Services Spain,
- Artur Fernandes został mianowany dyrektorem marek Fiat i Abarth w Portugalii i Hiszpanii.
Alejandro Noriega ukończył studia ekonomiczne na Universidad Argentina de la Empresa (Buenos Aires). Karierę zawodową w Grupie Fiat rozpoczął w 1997 roku w Argentynie. W 2001 r. przeniósł się do centrali grupy w Turynie (Włochy). Od tego czasu zajmował odpowiedzialne stanowiska w obszarach sprzedaży i marketingu różnych marek Grupy, takich jak Fiat, Abarth i Fiat Professional, oraz na różnych rynkach, takich jak Włochy, Hiszpania, Holandia i Wielka Brytania. W czerwcu 2019 r. objął stanowisko Brand Country Managera marek Fiat i Abarth w Hiszpanii. Od kwietnia 2021 r. do chwili obecnej był dyrektorem marek Fiat i Abarth w Portugalii i Hiszpanii.
Zobacz: Wiadomości motoryzacyjne. Codziennie, aktualne, ciekawe
Artur Fernandes posiada tytuł magistra zarządzania biznesem uzyskany na Międzynarodowym Uniwersytecie Portugalskim, tytuł Executive MBA uzyskany na INDEG oraz tytuł magistra marketingu uzyskany na ISCTE Business School. Dzięki bogatemu doświadczeniu w branży, rozpoczął swoją karierę w przemyśle motoryzacyjnym w 1999 roku, kiedy to dołączył do Fiat Auto Group w Portugalii, gdzie zajmował różne odpowiedzialne stanowiska, takie jak kierownik strefy, kierownik ds. szkoleń, dyrektor ds. marketingu, dyrektor ds. sprzedaży i dyrektor ds. marki, z dwuletnim stażem jako kierownik ds. produktu na rynku francuskim w 2003 roku. W 2012 r. pracował dla spółki macierzystej w Turynie, początkowo zarządzając produktami takimi jak Linea, Doblò i Tipo, a następnie przejmując odpowiedzialność za rozwój i optymalizację marki w Europie Środkowej i Wschodniej. W 2016 r. został mianowany dyrektorem generalnym FCA Portugal, którą to funkcję pełnił do 2021 r., kiedy to objął stanowisko dyrektora ds. sprzedaży i marketingu we Francji, Belgii i na Półwyspie Iberyjskim.
Zobacz: Testy nowych i używanych samochodów. pomiary, spalanie, opinie
Najnowsze komentarze