Co ciekawe nie będzie to charakterystyczne dla Peugeota nadwozie CC, lecz samochód ze zdejmowanym metalowym dachem. Może to niezbyt praktyczne w takim klimacie, jak nasz, ale z drugiej strony powiedzmy sobie szczerze – przecież nie Polska jest brana pod uwagę, jako docelowy rynek dla tego typu aut.
Pod maskę trafią oczywiście te same silniki, które napędzać będą „zwykłego” RC Z-a z flagowym 200-konnym motorem 1.6 opracowanym wraz z BMW. Ta turbodoładowana jednostka ma zapewnić przyspieszenie do 100 km/h w czasie rzędu 8 sekund, czyli zbliżonym do wyniku klasycznego RC Z-a. Prędkość maksymalna wyniesie – podobnie, jak w odmianie coupe – ok. 230 km/h.
W standardzie napęd przekazywany będzie za pośrednictwem sześciobiegowej skrzyni manualnej, ale będzie można też zamówić automat o sześciu przełożeniach. W późniejszym czasie pojawić się powinny również wersje wykorzystujące alternatywne źródła energii – hybryda i auto w pełni elektryczne, wcześniej spodziewane w modelu 3008.
Spodziewana cena na Wyspach, to ok. 25.000 GBP, a więc ok. 5.000 GBP więcej, niż zwykły RCZ.
W oparciu o publikację AutoExpress
KG
Najnowsze komentarze