Peugeot zaprasza użytkowników telefonii komórkowej znajdujących się w pobliżu salonów tej marki do zapoznania się z modelem RCZ bądź to w postaci wirtualnej, bądź poprzez odwiedziny u dealera i jazdę testową tym stylowym coupe. Jednym z kluczowych elementów tej kampanii jest oferta wynajmu długoterminowego Peugeota RCZ w cenie od 299 euro miesięcznie.
„Wybór takiej formy przekazu jest odzwierciedleniem naszych dążeń do nowoczesności. Ta kampania uzupełnia nasze tradycyjne działania marketingowe w telewizji oraz prasie, gdzie RCZ jest od dawna obecny” – powiedział Marc Giulioli, dyrektor marketingu Peugeot France.
Reklamy pojawią się w smartfonach użytkowników, którzy znajdą się w zasięgu oddziaływania kampanii i jednocześnie zainstalowali na swoich urządzeniach mobilną aplikację z przewodnikiem Lonely Planet.
Peugeot oparł swoją kampanię o rozwiązania geolokalizacyjne „LocationPoint” jego wieloletniego partnera NAVTEQ, wiodącego dostawcy map i informacji drogowych, a także operatora reklam w telefonii komórkowej.
KG
zdjęcie: Peugeot
Najnowsze komentarze