Renault Megane R.S. wprawdzie odbyło już swój publiczny debiut w ten weekend, ale model wciąż był zakryty elementami maskującymi. W internecie pojawiło się jednak pierwsze zdjęcie pojazdu pozbawionego jakiegokolwiek kamuflażu.
Renault Megane w ten weekend zadebiutowało na torze w Monaco podczas Grand Prix Formuły 1. Za sterami zasiadł niemiecki kierowca wyścigowy Nico Hülkenberg. Podczas prezentacji model wciąż znajdował się pod kamuflażem – nowym, żółto-czarnym, ale wciąż kamuflażem. Niestety najważniejsze szczegóły designu samochodu były zasłonięte. Rodzaj malowania miał za zadanie nawiązać do 40. rocznicy pierwszego startu Renault w wyścigach Formuły 1.
Wskazówką, na temat wyglądu pojazdu może być zdjęcie opublikowane na forum poświęconym Renault Clio R.S. Możemy dostrzec na nim rasową wersję Megane w kolorze białym z kontrastującymi, czarnymi lusterkami bocznymi oraz otworami wentylacyjnymi znajdującymi się za przednimi kołami. Gdy przyjrzymy się bliżej, dostrzeżemy w tylnej części pojazdu dużą, centralnie położoną końcówkę układu wydechowego.
Wciąż czekamy na najistotniejszą informacje dotyczącą napędu Megane R.S. Najbardziej prawdopodobną propozycją jest 2-litrowa jednostka generująca 300 KM mocy, choć jest też inna możliwość. Samochód może otrzymać silnik o pojemności 1,8 litra zaczerpnięty z nowego Alpine A110.
Oficjalne informacje mówią nam, że nowe Renault Megane R.S. zostanie wyposażone m.in. w system tylnych kół skrętnych, fotele kubełkowe Recaro, hamulce Brembo, a także system R.S Monitor. Samochód będzie dostępny jako pięciodrzwiowy hatchback, a klienci będą mogli wybrać odpowiednią dla siebie przekładnię: manualną lub automatyczną skrzynię EDC z podwójnym sprzęgłem.
Taki prawdziwy (odsłaniający cały pojazd) debiut Renault Megane R.S. odbędzie się podczas tegorocznego salonu samochodowego we Frankfurcie. Do sprzedaży samochód trafi w pierwszym kwartale 2018 roku.
Źródło: www.cliors-concept.com
Najnowsze komentarze