Nowy Grandland X Hybrid4 będzie kosztował 35.590 funtów na rynku brytyjskim. Pod maską znajdzie się w nim napęd benzynowo-elektryczny hybrydowy z napędem na 4 koła grupy PSA o mocy 300 KM.
Zelektryfikowany kompaktowy SUV jest dostępny w czterech wersjach wyposażenia, z których każdy wyposażony jest w benzynowo-elektryczny układ napędowy o mocy 300 KM. Wersja Business Edition Nav Premium posiada w standardzie m.in. inteligentny ogranicznik prędkości, monitorowanie martwego pola, elektryczny hamulec postojowy, elektryczne lusterka i podgrzewaną szyba przednia.
Cena wzrasta do 40.300 funtów za wersję SRi Nav, które dodaje cyfrowe radio, zamontowane z przodu mocowania fotelika dziecięcego i automatyczne hamowanie awaryjne. Elite Nav, o wartości 42.200 GBP i Ultimate Nav, o wartości 45.450 GBP, uzupełniają ofertę o dodatkowe systemy wspomagania kierowcy i wyposażenie wnętrza.
System hybrydowy jest produkcji PSA. To 1.6-litrowy silnik benzynowy Puretech o mocy 196 KM i dwa silniki elektryczne 108 KM zasilane akumulatorem litowo-jonowym 13,2 kWh. Przedni silnik jest zintegrowany z ośmiobiegową automatyczną skrzynią biegów, a drugi silnik z tyłu zapewnia napęd na wszystkie koła.Ten sam system jest wprowadzany w innych modelach PSA Group. Otrzymają go Citroën C5 Aircross (tylko 4×2), DS 7 Crossback, Peugeot 508, Peugeot 508 SW i Peugeot 3008.
Grandland X Hybrid4 jest w stanie przejechać do 50 kilometrów z napędem czysto elektrycznym, a Vauxhall twierdzi, że można go naładować w czasie krótszym niż dwie godziny w domu z ładowarki o mocy 7,4 kWh. Posiada również hamowanie regeneracyjne. Przyspieszenie do setki to 7 sekund.
Najnowsze komentarze