Citroën C3 Aircross sprzedaje się coraz lepiej. Nowa reklama marki ma podkreślać jego użyteczność i rodzinny charakter. Bohaterką reklamy jest dziewczynka, która ciągle próbuje czegoś nowego. Te eksperymenty, próby i niepowodzenia są charakterystyczne dla młodego wieku. I one stały się motywem przewodnim reklamy.
Spot opowiada historię małej dziewczynki i jej ojca, który zawsze jest u jej boku. W kolejnych odsłonach widzimy historie z życia obojga. Mimo krótkiego czasu widz ma okazję wczuć się w sytuację i emocje bohaterów. Na swój sposób reklama wzruszy – przede wszystkim rodziców. Kampania decyduje jutro we Włoszech w wersji 30-sekundowej. Spot będzie emitowany w mediach społecznościowych w wersji 30, 25, 20 i 15 sekund.
W reklamie wykorzystano znany utwór znakomitowego francuskiego kompozytora, Yanna Tiersena, Valse d’Amélie.
Najnowsze komentarze