W koncernie Stellantis znów zmiany organizacyjne. Tym razem dotyczą działu PR w Polsce. Kto będzie odpowiedzialny za kontakt z mediami w markach: Peugeot, Citroën, Opel, DS Automobiles, Fiat, Abarth, Jeep i Alfa Romeo?
Koncern Stellantis poinformował o zmianach organizacyjnych działu Public Relations w Polsce. Zmiany polegały m.in. na rozszerzeniu dotychczasowych obowiązków osób związanych z dawną Grupą PSA o dodatkowe marki, które przed powstaniem Stellantis należały do firmy FCA. Poniżej nowa struktura PR firmy:
- Wojciech Osoś – dyrektor działu PR Stellantis w Polsce, odpowiada jednocześnie za PR marek Jeep oraz Opel.
- Klaudia Dawidko – odpowiada za PR marek: Abarth, Citroen, DS Automoblles, Fiat oraz Fiat Professional.
- Dorota Kozłowska – odpowiada za PR marek: Alfa Romeo, Lancia oraz Peugeot.
- Dorota Obłękowska, odpowiedzialna dotychczas za PR marek wcześniej należących do FCA, kontynuuje pracę na stanowisku marketing menedżera marki Jeep.
Najnowsze komentarze