Citroën C5 to duży, komfortowy samochód, który jest wyjątkowo popularny wśród miłośników francuskiej motoryzacji. Nie sprawia większych kłopotów w eksploatacji, można go kupić z ciekawymi silnikami diesla i benzynowymi, są wersje w których bez problemu da się się założyć LPG a napędy HDi to najlepsze rozwiązanie dla tych co wolą zapach ropy.
Czy da się znaleźć w Polsce używane C5 ze stosunkowo niedużym przebiegiem, najlepiej od pierwszego właściciela? Jak najbardziej.
Najtańsze C5 tego typu to rocznik 2006, wersja z silnikiem 2.0i 16V i deklarowanym przebiegiem 118 tysięcy kilometrów. Auto jest zarejestrowane i ubezpieczone w Polsce a sprzedający deklaruje posiadanie dokumentów na przebieg i przeglądy. Cena to 13.900 zł. Ogłoszenie znajdziesz tutaj.
Za 27.900 zł wystawiony jest C5 z silnikiem 1.6 THP z rocznik 2010. Przebieg 143 tysiące kilometrów, a więc nieduży. Również pierwszy właściciel w Niemczech, w Polsce oczywiście ktoś kto handluje autami. Silnik 1.6 THP nie jest jednak polecany bo może sprawiać problemy (efekt współpracy PSA z BMW). Ogłoszenie znajdziesz tutaj.
C5 z rocznika 2014 wyceniono na 39.000 zł. To bardzo udana wersja 2.0 HDi, do tego z automatem. Przebieg jak na diesla wręcz symbolice, 143.000 km. Ogłoszenie znajdziesz tutaj.
C5 1.6 THP 2014 i przebieg 85 tysięcy kilometrów? Takie ogłoszenie też się znalazło w ofertach, cena auta 46.750 zł. Ogłoszenie znajdziesz tutaj. W przypadku tego silnika trzeba jednak być ostrożnym – wymiana rozrządu po zakupie obowiązkowo i trzeba dobry serwis, znający się na rzeczy.
Kupując używany samochód należy każdorazowo zweryfikować informacje od sprzedającego, szczególnie w zakresie bezwypadkowość auta i jego historii serwisowej. Koszt zakupu to tylko jeden z wydatków – dochodzi ubezpieczenie i tak zwany pakiet startowy, czyli w przypadku C5 rozrząd, płyny (olej, chłodniczy, LDS), filtry.
Powyżej wskazaliśmy samochody deklarowane jako bezwypadkowe, sprawne, od 1 właściciela, zarejestrowane w Polsce, serwisowane w ASO.
zdjęcia ilustracyjne
Najnowsze komentarze