Używany Citroën C5 z 2007 roku czyli pierwsza odmiana po faceliftingu z przebiegiem zaledwie 4.700 kilometrów rocznie? Tak, to możliwe. Jeśli ktoś chce kupić hydro pneumatyka, to lepszej okazji może nie być. Niewielki przebieg gwarantuje małe zużycie podzespołów samochodu i chociaż po zakupie trzeba będzie nieco zainwestować, to potem wieloletnia bezproblemowa eksploatacja jest prawie że gwarantowana.
Sprzedawany w Łodzi samochód wyposażony jest w niezawodny silnik benzynowy 1.8 16V o mocy 125 KM. Nie sprawia on problemów a jego eksploatacja będzie czystą przyjemnością. Na pewno dużym plusem jest możliwość zamontowania instalacji gazowej, jeśli ktoś chce jeździć tanio. Ale największą zaletą tego auta jest hydropneumatyka.
Zawieszenie hydropneumatyczne to najwyższy możliwy komfort jazdy, którego mogą temu Citroënowi pozazdrościć dużo droższe samochody, nawet limuzyny. Żadne BMW, Audi, Mercedes czy Lexus nie są w stanie osiągnąć tego, co proponują szewrony: stały prześwit, filtracja wibracji niskiej częstotliwości, przepływanie nad nierównościami. Zawieszenie C5 jest po prostu genialne! Pozostaje tylko żałować, że dzisiaj nie jest produkowane.
Zobacz: nowe samochody Citroën. Promocje
W praktyce przejechaniu kilkuset kilometrów lub więcej nie powoduje praktycznie żadnego zmęczenia, kierowca i pasażerowie są skutecznie izolowani od zdecydowanie większej części nierówności asfaltu i nie da się tego porównać z niczym. Za to kochamy francuską motoryzację, przy czym hydropneumatyka jest niezawodna i prosta z serwisowaniu, o ile oczywiście dany warsztat wie, jak się z nią obchodzić – to jedyny wymóg.
Zobacz: Testy nowych i używanych samochodów marki Citroën
Sprzedawany samochód ma klimatyzację automatyczną i sporo dodatków podnoszących komfort jazdy. Sprzedawca deklaruje auto jako bezwypadkowe od pierwszego właściciela, jednak przed zakupem warto – jak zawsze w przypadku aut używanych – jechać skontrolować go w wybranym serwisie, znającym się na Citroënach.
Ogłoszenie można znaleźć tutaj.
Najnowsze komentarze