Marka Renault zaktualizowała model Megane E-Tech. Zmiany polegały na wydłużeniu zasięgu, poprawie aerodynamiki i dodaniu kilku opcji do wyposażenia. Cena pozostała na tym samym poziomie i startuje we Francji od 34 tys. euro.
Pod koniec ubiegłego roku marka Renault zastosowała obniżkę dla Megane E-Tech na rynku francuskim. Wraz z odnowieniem modelu cena pozostała bez zmian. Mamy nadzieję, że unikniemy podwyżki także na polskim rynku a nawet liczymy, na to, że przy rosnącej konkurencji elektryk stanie się bardziej przystępny w zakupie. Jak kształtuje się oferta? Do wyboru są dwie wersje silnikowe o mocy 130 oraz 220 KM i dwa rodzaje akumulatorów. Pojemność baterii pozostała bez zmian, ale dzięki poprawie właściwości aerodynamicznych zwiększono zasięg o 20-31 km w zależności od wersji. Renault Megange E-Tech z akumulatorem o pojemności 40 kWh potrafi pokonać na jednym ładowaniu do 320 km. Jest to o 20 km więcej. Wersja z większą baterią o pojemności 60 kWh może pochwalić się maksymalną autonomią 480 km.
Renault zmieniło elektryczną Megankę w dyskretny sposób. Samochód został wyposażony w nowe lusterka, bardziej aerodynamiczną antenę w kształcie płetwy rekina, w katalogu znalazły się również nowe 18-calowe felgi. Zamiast trzech poziomów wykończenia klienci mają teraz do wyboru cztery: Équilibre, Évolution, Techno oraz Iconic, z tym że podstawowy wariant będzie dostępny w późniejszym terminie.
Cena katalogowa Megane E-Tech rozpoczyna się od 34 tys. euro (ok. 146 tys. zł) a co znajdziemy w standardzie? Na liście jestm.in. asystent parkowania tyłem, system utrzymania pasa ruchu oraz automatyczna klimatyzacja. Samochód otrzymał automatyczne światła mijania oraz wycieraczki. Pompa ciepła jest standardem od wykończenia Evolution.
Za model z akumulatorem o pojemności 60 kWh trzeba zapłacić we Francji 38 tys. euro a za 220-konny model 40 tys. euro. Na rynku francuskim Megane E-Tech Electric jest objęty programem dofinansowania dla pojazdów elektrycznych, który obniża rachunek o 4 tys. euro.
Najnowsze komentarze