Od momentu swojej premiery w 2010 roku, DS3 znalazł blisko 400 tysięcy nabywców na całym świecie. DS3 stał się hitem sprzedaży, dzięki swojej silnej osobowości, unikalnego stylowi, przyjemności z jazdy i nowoczesnemu wnętrzu. W każdej wersji oferuje ogromną możliwość personalizacji.
DS kontynuuje swoją podróż do sukcesu. 19 stycznia zaprezentowano nowy model pod piramidą w Luwrze, w Paryżu. Miejsce wybrano nieprzypadkowo. Luwr to muzeum, które łączy historię z nowoczesnością, pełne elegancji oraz innowacji. To centrum francuskiego luksusu i stylu, które promieniuje na cały świat. DS3 oferuje ogromne możliwości personalizacji. Klienci mogą wybierać spośród 78 kombinacji koloru nadwozia i dachu. Gdyby uwzględnić wszystkie elementy, które można spersonalizować, otrzymamy aż… 3 miliony możliwości!
Dla podkreślenia wagi premiery nowego modelu, marka DS wraz z Publicis House zaprojektowała ciekawą kampanię reklamową, której głównym przekazem jest styl. Twarzą kampanii stała się Iris Apfel, osoba znana ze swojego oryginalnego podejścia do stylu i jedna z najbardziej wpływowych kobiet świata mody. Żywy dowód na niekończącą się aktualność jej wizji. W latach 1950-1992 zajmowała się dekoracją Białego Domu dla 9 prezydentów USA. Była również edytorem magazynu dla kobiet. Dzisiaj stała się ambasadorem nowego DS3 i sercem międzynarodowej kampanii reklamowej, która rusza w mediach społecznościowych. Pod koniec miesiąca kampania trafi też na ekrany telewizorów.
Reklama została wyreżyserowana przez Jeremiego Rozana. Muzyka „Odd Night” została skomponowana przez DVNO i pojawia się wyłącznie w spocie „Driven By Style”. DVNO, znany również jako Mehdi Pinson, jest francuskim muzykiem, multiinstrumentalistą, wokalistą, kompozytrem i producentem.
Najnowsze komentarze