© Arnaud Taquet @ ContinentalProductions
Wiadomości

Ruszają zamówienia na nowego 7-miejscowego Citroëna C3 Aircross w Indiach. Cena od 51 tysięcy zł

autor Małgorzata Kozikowska
2023-09-23
Wiadomości

Lancia Pu+Ra HPE Concept u dealerów w Niemczech, Hiszpanii, Portugalii i Francji

autor Małgorzata Kozikowska
2023-09-23
Wiadomości

W obszarze niezabudowanym bardziej niebezpiecznie

autor Krzysztof Gregorczyk
2023-09-19
Wiadomości

Mechanik przestrzega przed wilgocią w kabinie. To duży problem dla samochodu

autor Maciej Mokwiński
2023-09-23
Wiadomości

DS Automobiles wspiera Tour d’Argent

autor Krzysztof Gregorczyk
2023-09-18
Wiadomości

Używane Renault Zoe po 10 latach eksploatacji. Czy to w ogóle jeszcze jeździ?

autor Małgorzata Kozikowska
2023-09-24
Fabryka Stellantis w Porto Real
Wiadomości

Stellantis inwestuje 2,5 mld w fabrykę w Porto Real i samochody z napędem Bio-Hybrid

autor Małgorzata Kozikowska
2023-09-23

Najnowsze komentarze

  • KORWiN 1 - AdBlue powoduje liczne problemy. Klienci mają tego dość
  • Anonimowo - Andre Citroën uhonorowany przez miasto Paryż
  • Maestro - Opel Astra Sports Tourer, Corsa Electric i Experimental. Nowości marki IAA 2023
  • Bodzio - Ale promocja! Nowy, komfortowy i maksymalnie wyposażony SUV z dieslem i automatem za 135 tys zł
  • Anonimowo - Stellantis wyśle na przymusowy urlop 2400 pracowników we Włoszech. Cięcia kosztów trwają
  • Anonimowo - Ale promocja! Nowy, komfortowy i maksymalnie wyposażony SUV z dieslem i automatem za 135 tys zł
  • Anonimowo - AdBlue powoduje liczne problemy. Klienci mają tego dość
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
    • Redakcja
    • Partnerzy
    • Dla organizatorów zlotów
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Stellantis

Abarth 595 Spa-Francorchamps – limitowana seria z legendarną nazwą

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2022-03-18
w Stellantis, Wiadomości
Czas czytania 3 minut
121 10
A A
0

Nazwę Spa-Francorchamps kojarzy chyba każdy miłośnik motorsportu, a wyścigów, to już koniecznie. Na początku bieżącego roku Abarth, marka wchodząca w skład koncernu Stellantis – zaproponował klientom w Belgii i Luksemburgu limitowaną serię modelu 595 sygnowaną właśnie nazwą legendarnego toru. Teraz jeden z tych samochodów otrzymał dyrektor obiektu.

Abarth 595 Spa-Francorchamps, dostępny w wersji hatchback i kabriolet, oparty jest na wersji „F595” ze specyficzną personalizacją: dostępny w kolorze czarnym, żółtym i czerwonym (Rosso Abarth, Giallo Modena, Nero Scorpione), posiada elementy w kontrastowych kolorach (wstawki w zderzakach, zaciski hamulcowe, osłony lusterek), specjalne naklejki boczne Abartha, 17-calowe felgi aluminiowe, charakterystyczną plakietkę na bagażniku, czerwone pasy bezpieczeństwa, numerowaną tabliczkę na desce rozdzielczej z sygnaturą „Spa-Francorchamps” oraz nowy układ wydechowy Record Monza Sovrapposto. Ta wyjątkowa edycja prezentuje silną osobowość, podkreślając niuanse Abartha.

Abarth 595 Spa-Francorchamps charakteryzuje się sportowym charakterem inspirowanym bezpośrednio torem wyścigowym. Jest wyposażony w silnik 1.4 T-jet o mocy 165 KM, jest to więc idealny samochód dla tych, którzy szukają adrenaliny w świecie wyścigów, zarówno pod względem osiągów, jak i rozwiązań technicznych. Silnik 1.4 T-jet współpracuje z mechaniczną skrzynią biegów, ale na życzenie może być wyposażony w zrobotyzowaną sekwencyjną przekładnię Abarth z łopatkami do zmiany biegów przy kierownicy. 1.4 T-jet jest zgodny z normami Euro 6D Final.

Sportowa, ale przystępna wersja 595 Spa-Francorchamps jest doskonałym przykładem wyjątkowego pozycjonowania marki Abarth i oferuje w standardzie całe wyposażenie niezbędne do zagwarantowania przyjemności z jazdy typowej dla samochodów z oznaczeniem Skorpiona, począwszy od selektora sportowego „Mode Scorpion”. Naciśnięcie tego przycisku na desce rozdzielczej wpływa na maksymalny moment obrotowy, kalibrację wspomagania kierownicy oraz reakcję silnika na pedał przyspieszenia i sprawia, że ​​są one ostrzejsze. Od strony audio wersja 595 jest standardowo wyposażona w radio z 7-calowym ekranem dotykowym, kompatybilne z Apple CarPlay i Android Auto™.

Związek Abartha z Circuit de Spa-Francorchamps idzie jeszcze dalej. Każda osoba, która zdecydowała się kupić jeden ze 150 egzemplarzy, otrzyma osobiste zaproszenie do udziału w wydarzeniu Expérience Circuit w czerwcu 2022 roku. Podczas tego spotkania tor zostanie przeznaczony w całości i wyłącznie dla Abarth 595 Spa-Francorchamps i ich właścicieli, gwarantując niezapomnianą i niepowtarzalną chwilę zabawy na najpiękniejszym torze świata.

Abarth 595 Spa-Francorchamps został wyceniony w Belgii na 24.990 euro z VAT, zaś w Luksemburgu na 24.164 euro z VAT.

Jednym z właścicieli tego samochodu został pan Amaury Bertholomé, dyrektora generalnego Circuit de Spa-Francorchamps. W ubiegłym tygodniu odebrał kluczyki do swojego samochodu, który ma numer 100.

„Cieszę się, że znalazłem się na najpiękniejszym torze na świecie, w pięknym słońcu, w celu przekazania kluczy do tego kolekcjonerskiego modelu osobie odpowiedzialnej za ten tor. Abarth 595 Spa-Francorchamps to idealny samochód dla ludzi poszukujących adrenaliny w świecie wyścigów, zarówno pod względem osiągów, jak i rozwiązań technologicznych” – powiedział Alexandre De Preter, dyrektor zarządzający marek Fiat i Abarth w ramach Stellantis Belux.

Samochody Abarth można kupić również w Polsce

 

 

Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Stellantis

Czytaj nas w Google News:

Francuskie samochody

Olej do silnika 1.2 PureTech

Akcja Lucim

Zapisz się na nasz newsletter teraz!


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu

Warto przeczytać!

Stellantis zadowolony ze swoich wyników po 8 miesiącach 2023 r.

2023-09-24

Gdzie produkowane są elektryczne samochody Renault i Stellantis?

2023-09-23

Stellantis wyśle na przymusowy urlop 2400 pracowników we Włoszech. Cięcia kosztów trwają

2023-09-23

Astra Najlepszym Samochodem Rodzinnym 2023

2023-09-22
Tagi: 595AbarthFiatStellantis
Udostepnij45Tweet28Udostepnij8
Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Subskrybuj
Powiadom o
guest

guest

0 komentarzy
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Popularne teraz

  • AdBlue powoduje liczne problemy. Klienci mają tego dość

    7485 udostępnienia
    Udostepnij 2994 Tweet 1871
  • Dacia zmienia plany. Nie będzie modelu Bigster!

    1583 udostępnienia
    Udostepnij 633 Tweet 396
  • Ale promocja! Nowy, komfortowy i maksymalnie wyposażony SUV z dieslem i automatem za 135 tys zł

    1246 udostępnienia
    Udostepnij 498 Tweet 312
  • Dacia przygotowuje zupełnie nowy model: Minister. Celem jest Jeep Avenger

    3285 udostępnienia
    Udostepnij 1314 Tweet 821

Testy samochodów

Peugeot

Test: Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDi 160 KM – przestronny czy ciasny? Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Małgorzata Kozikowska
2019-12-02
DS - testy i opinie

Test: Luksusowy DS 9 1.6 225 KM od DS Automobiles. Lepszy od Audi A6. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Tomasz Nowicki
2021-10-16
Citroen - testy i opinie

Test: Citroën C6 2.7 V6 HDi biturbo 208 KM 2008 – najbardziej komfortowa limuzyna świata? Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Krzysztof Gregorczyk
2008-01-17
Alpine - testy i opinie

Test: Alpine A110 1.8 TCe 252 KM – niekończąca się przyjemność. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Krzysztof Gregorczyk
2018-10-22
Renault - testy i opinie

Test: Czy opłaca się kupić samochód elektryczny? Tydzień z Renault Zoe Z.E. 40 w wielkim mieście cz.1. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Tomasz Nowicki
2018-09-17

Najnowsze komentarze

  • KORWiN 1 - AdBlue powoduje liczne problemy. Klienci mają tego dość
  • Anonimowo - Andre Citroën uhonorowany przez miasto Paryż
  • Maestro - Opel Astra Sports Tourer, Corsa Electric i Experimental. Nowości marki IAA 2023
  • Bodzio - Ale promocja! Nowy, komfortowy i maksymalnie wyposażony SUV z dieslem i automatem za 135 tys zł
  • Anonimowo - Stellantis wyśle na przymusowy urlop 2400 pracowników we Włoszech. Cięcia kosztów trwają
  • Anonimowo - Ale promocja! Nowy, komfortowy i maksymalnie wyposażony SUV z dieslem i automatem za 135 tys zł
  • Anonimowo - AdBlue powoduje liczne problemy. Klienci mają tego dość

Zobacz też

Ile kosztuje najtańsza używana Dacia Duster w każdym z roczników?

Nowe Twingo: artyści na wolności!

Renault Coupé Corbusier – prawdziwe dzieło sztuki

  • Reklama
  • Redakcja
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2023 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2023 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
0
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.