DEAUVILLE, Francja
Alians Renault-Nissan był jednym z głównych sponsorów szóstej dorocznej edycji Forum Kobiet, które odbyło się we francuskim mieście Deauville w dniach 14-16 października pod hasłem Zmiany: Wprowadźmy je w życie.
Alians Renault-Nissan został już po raz piąty strategicznym partnerem Forum Kobiet. W tym roku, po raz czwarty z kolei Alians Renault-Nissan wręczył nagrody Women for Education. Ustanowione przez Fundację Elle i wspierane przez Alians Renault-Nissan nagrody zapewniają wsparcie finansowe projektom, które promują rozwój kobiet na całym świecie za pomocą edukacji, szkoleń oraz działalności gospodarczej.
Carlos Ghosn, prezes i dyrektor generalny Aliansu Renault-Nissan, wziął udział w sesji plenarnej pt. Zmiany zachodzące w środowisku: Co możemy zrobić, by gospodarka prośrodowiskowa stała się główną wartością dla biznesu i rzeczywistością na Ziemi.
Alians reprezentowało też kilku członków wyższego kierownictwa Renault i Nissana oraz samego Aliansu, w tym wiele kobiet zajmujących wysokie stanowiska w hierarchii tych trzech organizacji.
W tym roku po raz pierwszy Alians Renault-Nissan wziął udział w organizowanej podczas Forum Kobiet ekspozycji Discovery Hall. Przygotowana wystawa pokazała zwiedzającym, w jaki sposób obie firmy projektują swoje samochody.
Sposób prowadzenia działalności przez Alians umożliwia wypracowanie równowagi pomiędzy rozwiązaniami korzystnymi z punktu widzenia naszej działalności oraz całego społeczeństwa. Aktywnie promujemy różnorodność we wszystkich sferach naszej działalności, aby zapewnić wszystkim pracownikom, bez względu na ich płeć i pochodzenie, równy dostęp do możliwości rozwoju zawodowego w strukturach naszej organizacji − powiedziała Mouna Sepehri, dyrektor zarządzająca biura prezesa Aliansu, opowiadając o swojej organizacji na Forum Kobiet.
Współpraca z Forum Kobiet jest dla Aliansu czymś naturalnym. Przez ostatnie 11 lat, koncerny Renault i Nissan zacieśniały swoją współpracę na gruncie wspólnego poszanowania różnorodności i prowadziły równoległe działania w celu zwiększenia zatrudnienia kobiet w branży samochodowej.
Poszanowanie różnorodności jest jednym z fundamentów Aliansu Renault-Nissan. Dzięki podpisanej 11 lat temu umowie o współpracy rozpoczął się transkulturowy sojusz dwóch bardzo odmiennych firm, które zbliżyły do siebie wspólne cele i zadania. Dzięki kulturze poszanowania różnorodności 350 tys. pracowników Aliansu na całym świecie może wspólnie pracować na rzecz obu koncernów.
Alians kładzie nacisk na edukację i dostęp do możliwości rozwoju zawodowego. Renault i Nissan przeznaczają na oba obszary znaczne inwestycje, które są korzystne zarówno dla pracowników obu firm, jak i całego społeczeństwa. Doceniając wkład kobiet w rozwój biznesu oraz ich wpływ na decyzję o zakupie samochodu, Renault i Nissan podjęły szereg inicjatyw mających na celu zwiększenie procentowego udziału kobiet wśród pracowników branży motoryzacyjnej, w tym m.in. specjalne kampanie rekrutacyjne oraz programy promujące równowagę pomiędzy życiem prywatnym i zawodowym.
Źródło: Renault Polska
Najnowsze komentarze