Pisaliśmy już o tym samochodzie, ale dopiero zapowiadając jego prezentację podczas mediolańskiego Tygodnia Designu. Dziś możemy go Wam pokazać w całej krasie. Oto Citroën C4 Cactus by Gufram.
Gufram jest włoską firmą znaną w dziedzinie wzornictwa przemysłowego. W początkach drugiej połowy XX wieku zrewolucjonizowała wygląd ówczesnych mebli. Od tamtej pory nieraz zaskakiwała swoimi projektami. A teraz, na odbywający się co roku w Mediolanie Tydzień Designu, przygotowała swoją wizję Citroëna C4 Cactus.
Auto nazywa się i wygląda C4 Cactus Unexpected by Gufram, w istocie, zaskakująco. Niewątpliwie przedefiniowano nieco istotę francuskiego rozwiązania pod nazwą Airbump®. Żebyście mogli obejrzeć ten samochód możliwie dokładnie, publikujemy zdjęcia o wyższej, niż zwykle, rozdzielczości.
Zmiany dotknęły także wnętrza auta, ale już w mniejszym stopniu. Zmieniono tapicerkę foteli, pojawiły się też nowe akcenty na boczkach drzwiowych.
Citroën C4 Cactus sam w sobie jest projektem bardzo odważnym. Idealnie wpisuje się w część hasła reklamowego Citroëna Be Different. Niekonwencjonalny samochód z nowatorskimi okładzinami na drzwiach zdecydowanie rzuca się w oczy.
Ale dla firmy Gufram to za mało. Marka nie uznająca jakichkolwiek ograniczeń w swoich projektach, bardzo skłonna do eksperymentowania, zaprezentowała swoją wizję C4 Cactusa. Powstał unikalny projekt, zarówno pod względem formy, jak i kolorystyki. Można go oglądać podczas mediolańskiego Tygodnia Designu w Spazio Quattrocento przy via Tortona 31. Macie na to szansę od przedwczoraj do niedzieli, 9. kwietnia włącznie. A tym, którzy do Włoch się na weekend nie wybierają, pozostają zdjęcia. I możliwość wyrażenia opinii poniżej, jak zwykle ;-)
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Citroën
Najnowsze komentarze