Citroën Berlingo osiągnął znakomite wyniki na polskim rynku lekkich samochodów dostawczych. Odnotował trzykrotny wzrost sprzedaży w czerwcu. Inne samochody dostawcze Stellantis również radziły sobie bardzo dobrze.
„Należące do Stellantis marki Fiat i Citroën zanotowały w 1 połowie br. wzrost sprzedaży samochodów dostawczych. Marka Fiat sprzedała łącznie 3 654 sztuki, czyli o 21% więcej niż w tym samym okresie poprzedniego roku. Przyczyniły się do tego świetne wyniki modelu Ducato, którego sprzedaż wzrosła w 1. półroczu o ponad 130%, a w samym czerwcu aż 3-krotnie. Również wysoki, bo 19% wzrost zanotowała marka Citroën, która łącznie po sześciu miesiącach br. sprzedała 977 sztuk. Bestsellerem francuskiej marki było Berlingo, +56% w pierwszej połowie roku i ponad 3-krotny wzrost sprzedaży w czerwcu” – poinformował Wojciech Osoś, Public Relations & Communications Director at Stellantis Polska. – „Opel Vivaro-e został zarówno w czerwcu, jak i w pierwszym półroczu br. najchętniej kupowanym samochodem dostawczym z napędem w pełni elektrycznym w segmencie D Van na polskim rynku”.
Citroën Berlingo oferowany jest w Polsce zarówno w wersji dostawczej jak i 5-osobowej. W przypadku tej drugiej auto dostarczane jest z homologacją N1 a więc z kratką a drugi rząd siedzeń ma nieco inny kąt pochylenia kanapy niż wersja typowo osobowa. Pod maską można zamówić m.in. silnik diesla. Citroën Berlingo dostępny jest także w wersji 100% elektrycznej.
źródło: Stellantis Polska
Najnowsze komentarze