Nowy Citroen C3 coraz bardziej popularny. Zebrano już 600.000 zamówień!

5 414

Citroen C3 okazał się sukcesem na rynku europejskim. Od momentu premiery minęło dwa i pół roku i w tym czasie klienci zarejestrowali 600.000 egzemplarzy modelu.

Citroen C3 III generacji zadebiutował w listopadzie 2016 roku. Przez dwa i pół roku, zupełnie odmienny od swojego poprzednika model zdobył serca klientów na rynku europejskim. Samochód przekonuje do siebie przede wszystkim oryginalnym designem oraz komfortem jazdy. Przez 30 miesięcy francuski producent sprzedał 600.000 egzemplarzy C3.

W pierwszym kwartale roku 2019 Citroen C3 był trzecim najlepiej sprzedającym się samochodem we Francji i znalazł się na czwartym miejscu w segmencie B Europie. Od początku roku zarejestrowano 110.000 egzemplarzy C3, a popularność modelu cały czas rośnie. Ponadto Citroen jest obecnie najszybciej rozwijającym się producentem wśród czołowych 12 marek w Europie.

Jakie wersje klienci wybierają najczęściej? 40% zamówień złożonych na C3 dotyczy najwyższego poziomu wyposażenia Shine, 65% kupujących decyduje się na nadwozie dwubarwne, 55% klientów upodobało sobie zderzaki Airbump, a 25% zarejestrowanych modeli zostało wyposażonych w opcjonalne wersje kolorystyczne wnętrza.

Galeria

Wpis nie ma dodatkowych zdjęć.
Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
3 Wątki komentarzy
2 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
4 Autorzy komentarzy
RrrPiotrMarekToJa Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
ToJa
Gość
ToJa

Ale w wynikach sprzedaży wciąż za Fiestą, 208, Clio i Polo.

Sprzedaje się ok ale bez szału.

Piotr
Gość
Piotr

Ale Citroen nigdy nie był i z pewnością nie będzie liderem wielkości sprzedaży, nikt tego nie oczekuje. Dzisiaj jest to marka jadąca nieco pod prąd, skierowana do wyjątkowego i specyficznego klienta, któremu odpowiada wyszukany desing i niemodne pojmowanie komfortu: bardzo miękkie zawieszenie, miękkie fotele, mocne wspomaganie kierownicy, itp. Marka ma dojść do poziomu sprzedaży około 650/700 tys. sztuk, czyli zdobyć tych nieszablonowych klientów tylko dla siebie. Masowym sprzedawcą w PSA jest Peugeot (971 174 aut w r. 2018), poza tym Opel w Europie północnej i wschodniej (882 361 szt. w 2018 r.), oraz Citroen w południowej i zachodniej (597 134… Czytaj więcej »

Marek
Gość
Marek

Słabiutko jeśli chodzi od początku produkcji. Tyle to się w sam rok polo sprzeda

Piotr
Gość
Piotr

źródło: JATO Dynamics

Top 25 nowych aut w Europie według modeli 2018:
1. VOLKSWAGEN GOLF 445 754
2. RENAULT CLIO 336 268
3. VOLKSWAGEN POLO 299 920

Rrr
Gość
Rrr

Niestety autko ma według mnie jedną sporą wadę, lusterko wsteczne w środku jest zamontowane tak nisko, że skręcając na skrzyżowaniu nie widać czy na przejściu lub chodniku jest pieszy który chce przejść, ponieważ lusterko go zasłania. Dziwne, że rządem z testujących na YouTube na to nie wpadł, ja niestety dopiero po zakupie.