Citroen C3 okazał się sukcesem na rynku europejskim. Od momentu premiery minęło dwa i pół roku i w tym czasie klienci zarejestrowali 600.000 egzemplarzy modelu.
Citroen C3 III generacji zadebiutował w listopadzie 2016 roku. Przez dwa i pół roku, zupełnie odmienny od swojego poprzednika model zdobył serca klientów na rynku europejskim. Samochód przekonuje do siebie przede wszystkim oryginalnym designem oraz komfortem jazdy. Przez 30 miesięcy francuski producent sprzedał 600.000 egzemplarzy C3.
W pierwszym kwartale roku 2019 Citroen C3 był trzecim najlepiej sprzedającym się samochodem we Francji i znalazł się na czwartym miejscu w segmencie B Europie. Od początku roku zarejestrowano 110.000 egzemplarzy C3, a popularność modelu cały czas rośnie. Ponadto Citroen jest obecnie najszybciej rozwijającym się producentem wśród czołowych 12 marek w Europie.
Jakie wersje klienci wybierają najczęściej? 40% zamówień złożonych na C3 dotyczy najwyższego poziomu wyposażenia Shine, 65% kupujących decyduje się na nadwozie dwubarwne, 55% klientów upodobało sobie zderzaki Airbump, a 25% zarejestrowanych modeli zostało wyposażonych w opcjonalne wersje kolorystyczne wnętrza.
Najnowsze komentarze