Chyba po raz pierwszy w historii żadna francuska marka nie będzie miała stoiska na jednych z największych europejskich targów motoryzacyjnych. Wygląda na to, że pomiędzy PSA i Renault istnieje niepisane porozumienie i jednomyślność co do tego typu formy promocji.
Frankfurt Motor Show bez francuskich marek to ewenement. Jednak obie grupy producenckie mają po prostu inne plany na swoją obecność w głowach i sercach klientów. Citroen i Peugeot dużo inwestują w kanały elektroniczne, Renault również działa poprzez Sieć. Znak czasów.
Klienci nie zobaczą więc samochodów, jednak koncern Renault przewidział spotkanie swojego dyrektora generalnego z dziennikarzami. Specjalnie dla nich wynajęty jest pokój w jednym z targowych budynków. Grupa PSA nie będzie w ogóle obecna z francuskimi markami.
Na targach pojawi się za to marka Opel. Niemiecki producent nie może ignorować swojego rodzimego rynku.
Najnowsze komentarze